۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴

وای‌شارژ و ورود سبک شارژ بی‌سیم به زندگی مردم

ایتنا- وقتی قابلیت‌های وای‌شارژ وارد زندگی کاربران شود، منزل به محیطی پر از قفل‌های هوشمند تبدیل می‌شود و گوشی‌های تلفن همراه همواره پر از شارژ خواهد داشت.
وای‌شارژ و ورود سبک شارژ بی‌سیم به زندگی مردم
بدون هیچ شک و تردیدی شارژ بی‌سیم که کاملا از طریق هوا و بدون استفاده از کابل انجام می‌شود، سال‌هاست که قرار است به طور کامل در دسترس تمامی افراد قرار بگیرد ولی این بار قرار است که در بسیاری از محصولات شاهد حضور این سبک خاص از شارژ باشیم.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، وای‌شارژ، خود را شرکت شارژ بی‌سیم دوربرد می‌داند و سعی دارد که با استفاده از فناوری انرژی مادون قرمز، سه وات انرژی را در مسافتی حدود 10 متر به دستگاه‌ها منتقل نماید.

این میزان انرژی برای خدمات و توان بی‌سیم کافی است و انواع دستگاه‌های موجود را شارژ می‌نماید.
به زودی دستگاه‌هایی به بازار عرضه خواهد شد که مجهز به این قابلیت ارزشمند خواهد بود.
 
یکی از همکاری‌های وای‌شارژ با شرکت “Monolicht” انجام شده است که یک شرکت سوییسی است که در زمینه روشنایی فعالیت می‌کند.

این شرکت، فرستنده‌های وای‌شارژ را با پنل‌های روشنایی خود ادغام می‌کند و باعث می‌شود که از این طریق، پنل‌ها نور و برق را درون اتاق منتقل کنند.
این دو شرکت با همکاری هم،  انتظار دارند که تجهیزات روشنایی بتواند به دوربین‌های امنیتی که در اتاق به صورت ثابت هستند و همچنین تلفن‌های موبایلی که در آن نواحی هستند، برق‌رسانی کند.
 

یکی از همکاری‌های دیگر وای‌شارژ در زمینه قفل‌های هوشمند انجام شده است.
این قفل‌ها با یک منبع برق بی‌سیم متصل می‌شوند و از این طریق قفل در چندبیومتریک می‌تواند فعالیت خود را به شکلی درست انجام دهد و انرژی را ار فرستنده‌ای که در فاصله 33 فوتی قرار گرفته است، دریافت نماید.
 
برق بی‌سیم دوربرد این پتانسیل را دارد که نحوه استفاده مشتریان و کسب و کارها و برقراری ارتباط آنها با دستگاه‌های هوشمند را تغییر دهد. این تغییر باید شبیه به فناوری‌های سلولی و وای‌فای باشد.
 
کد مطلب: 54059
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام