۱
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت

فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت بر آن شده است تا با در نظر گرفتن نیازهای کاربران ایرانی، قالب های وردپرس اورجینال را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت
--------------------- رپرتاژ آگهی -----------------------


وردپرس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ابزار برای طراحی سایت می باشد.
توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاربران می توانند و بدون نیاز به دانش فنی و در کمترین زمان یک سایت حرفه ای و کامل شخصی، شرکتی،  فروشگاهی و .. راه‌اندازی کنند.

اما یک سایت منحصر‌به‌فرد و پربازدید به ظاهری جذاب، حرفه ای و کاربرپسند نیاز دارد.
برای پاسخ دادن به این نیاز مارکت‌هایی در سراسر جهان ایجاد شده اند تا قالب‌های تجاری وردپرس را در اختیار کاربران قرار دهند. اما متاسفانه به دلیل برخی تحریم‌ها و محدودیت‌ها مشکلاتی در دسترسی کاربران ایرانی به این مارکت ها به وجود آمده است.
این امر نیاز به یک فروشگاه تخصصی قالب وردپرس در کشورعزیزمان را آشکار می کند.

 در طی این سال ها سایت های زیادی در زمینه فروش قالب وردپرس در ایران راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند. اما متاسفانه بسیاری از آنها تنها با چشم انداز کسب درآمد و سود ایجاد شده، به هیچ وجه به کیفیت محصولات ارائه شده و نحوه پشتیبانی توجهی ندارند که این موضوع باعث شده تا کاربران پس از خرید قالب ودپرس با مشکلات زیادی روبرو شوند.
 

قالب وردپرس اورجینال در میهن اسکریپت


براین اساس فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت بر آن شده است تا با در نظر گرفتن نیازهای کاربران ایرانی، قالب های وردپرس اورجینال را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
همچنین مشتریان فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت معتبرترین پشتیبانی را تجربه خواهند کرد.

فرقی ندارد کسب و کار شما چیست و چه ایده ای را برای سایت خود دارید، از این پس شما می توانید قالب وردپرس دلخواه خود را در موضوعات گوناگون چندمنظوره، فروشگاهی، خبری، شرکتی و .. از فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت تهیه کرده و با خیالی آسوده، حرفه ای ترین وب سایت را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی و راه اندازی کنید.

مشتریان میهن اسکریپت به جای صرف زمان برای رفع مشکلات مربوط به قالب وردپرس از این زمان برای افزایش بازدید سایت و گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند.
اضافه بر این آموزش‌های کار با قالب‌ وردپرس و افزونه‌ها نیز در بخش آموزش وردپرس در سایت میهن اسکریپت برای شما کاربران عزیر قرار داده شده است.
 
کد تخفیف 20 درصدی مخصوص کاربران ایتنا : itna

 

 
کد مطلب: 54022
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام