کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارناوب - حضور در صفحه اول گوگل را تجربه کرده اید؟

18 شهريور 1397 ساعت 15:01

بهترین بازاریاب ها  تلاش می کنند تا مشتری را به سمت شما بیاورند و این مهارت شماست که بتوانید مشتری را به پول تبدیل کنید یا نه.


-----------------  رپرتاژ آگهی -------------------



راه اندازی یک سایت آگهی ، فروشگاهی ، معرفی و...  به تنهایی کافی نیست ، بلکه جایگاه شما در صفحه اول گوگل باعث سرازیر شدن پول به  حساب بانکی شما می باشد.
بهترین بازاریاب ها  تلاش می کنند تا مشتری را به سمت شما بیاورند و این مهارت شماست که بتوانید مشتری را به پول تبدیل کنید یا نه.

وقتی وب سایتی صفحه اول گوگل باشد ( که این کار بسیار سخت و دشوار است ) در اصل گوگل برای شما بازاریابی کرده است ، هیچ درصدی هم از شما نمی گیرد فقط کافیست که هوای مشتری معرفی شده از طرف گوگل را داشته باشید و او را در سایت خود نگه دارید و به آنها خدمات بدهید ، اگر گوگل ، یاهو ، بینگ و..... را به عنوان بازاریاب خود، راضی نگه دارید مطمعا باشید لذت صفحه اول  را قشنگ خواهید چشید و سرازیر شدن مشتری ها را دقیقا حس خواهید کرد.
 
 
حالا  آگهی استخدام یک بازاریاب حرفه ای مثل گوگل را خیلی سخت می توانید بدست بیارید ، البته این کار شدنی هست ، اینکه خودتون دست به کار بشید و شرایط استخدام این بازاریاب حرفه ای رو  یاد بگیرید یا اینکه این کار سخت و حرفه ای رو به آدم های حرفه ای بسپارید ، فرق نمی کنه کی این کار رو می کنه ما یا شخص دیگه ای،  مهم اینه که تجربه ، نمونه کار موفق ، نمونه کار پایدار داشته باشه . حضور شما در صفحه اول گوگل علاوه بر اینکه کسب و کارتون اوج می گیره بلکه برای ما هم یه رزومه عالیه.

حالا اگر تصمیم دارید رتبه کلمه شما صفحه اول گوگل باشید بهتره نمونه کارهای ما رو هم نگاه کنید و صفر تا 100 کار رو به ما بسپارید ، اصلا با جزئیات کاری نداشته باشید ، کسب و کارتون رو صفحه اول گوگل تحویل بگیرید ، ضمانت پایدار بودن صفحه اول هم ما به شما میدیم . فقط باید به ما اعتماد کنید.

وب سایت هایی که صفحه اول گوگل هستند :
سایت پخش تهران : روشویی ، روشویی کابینت دار ، ست روشویی
سایت آناهید : هاشور ، تاتو بدن ، کاشت ناخن در کرج ، بهترین سالن زیبایی کرج
 
سایت شهر یراق : یراق ، دستگیره کابینت ، بلوم ، تخت کمجا ،یراق بلوم (وب سایت شهر یراق)
سایت سفر با تو : تور استانبول ، تور گرجستان
سایت صنعت یار : ساخت تابلو برق ، تجهیزات تابلو برق صنعتی ، نصب تابلو برق
سایت کارناوب : بیش از 10 کلمه مانند طراحی سایت آگهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی و....
 
شما هم می توانید در صفحه اول گوگل باشید – مهدی جعفری  مشاور سئو و طراحی سایت حرفه ای.

با ما تماس بگیرید:
 09123612102
 


کد مطلب: 54010

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54010/کارناوب-حضور-صفحه-اول-گوگل-تجربه-کرده-اید

ايتنا
  https://www.itna.ir