کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام فروشگاه می‌زند

18 شهريور 1397 ساعت 12:54

ایتنا – فروشگاه مجازی اینستاگرام می‌تواند صنعت خرید و فروش در فضای آنلاین را متحول کند.


فیس‎بوک در حال کار بر فروشگاه اینترنتی اینستاگرام است و کارشناسان معتقدند این امر می‌تواند بیش از پیش باعث رونق خرید و فروش در فضای مجازی شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت ورج، این فروشگاه اینترنتی که احتمالاً IG Shopping نام دارد، یک اپلیکیشن مستقل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در داخل اینستاگرام کالاهای مورد نظرشان را انتخاب کرده و به طور مستقیم خریداری نمایند.
البته اینستاگرام در این خصوص اظهارنظر نکرده است و هنوز زمان رونمایی از این برنامه مشخص نیست.
 
با این حال اگر چه تحقیقات در مورد IG Shopping ادامه دارد ولی این احتمال نیز می‌رود که پروژه مزبور قبل از عرضه، به هر دلیلی متوقف شود.
 
هر چند منابع آشنا به موضوع معتقدند اینستاگرام با این کار می‌تواند صنعت خرید و فروش در فضای آنلاین را بسیار توسعه دهد.
 
شریل سندبرگ (Sheryl Sandberg) مدیر ارشد عملیات فیس‎بوک می‌گوید در حال حاضر بیش از 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام حساب دارند که 2 میلیون آنها تبلیغ‌کننده هستند. همچنین از هر پنج کاربر اینستاگرام، چهار نفرشان حداقل یک کسب و کار را دنبال می‌کنند.
 
ساخت این فروشگاه مجازی مستقل می‌تواند بستری برای کاربران فعال در کسب و کار باشد تا آنها بتوانند به آسانی و در زمانی کوتاه، کالاهای خود را در این فضا به فروش برسانند.
 



اکثر بیزینس‌های آنلاین امروزه دارای یک حساب در اینستاگرام هستند و به احتمال زیاد، اگر قابلیت پرداخت درون شبکه‌ای آن فعال شود، قطعاً بسیاری از آنها از این امتیاز استفاده خواهند کرد و خود را از مزایای آن بهره‌مند خواهند ساخت.
 
در حال حاضر برخی شرکت‌ها، چنین ابزارهایی را به صاحبان مشاغل در اینستاگرام می‌فروشند.
به عنوان مثال، کمپانی Four Sixty امکاناتی نظیر مدیریت محتوا، زمان‌بندی ارسال پست و ساخت گالری‌های عکس قابل خرید و غیره را در اختیار این افراد قرار می‌دهد.
 
فروشگاه اپلیکیشن Shopify نیز انواع پلاگين مرتبط با بازاریابی و رونق کسب و کارهای مبتنی بر اینستاگرام را عرضه می‌نماید.
 
گفتنی است فیس‎بوک مالک اینستاگرام تا کنون برنامه‌های مختلفی برای رشد استفاده از این شبکه عرضه نموده است که تلویزیون اینستاگرام یا IGTV یک نمونه آن است.
 
IGTV در واقع سرویسی برای ارائه و نمایش ویدیوهایی با زمان طولانی‌تر از یک دقیقه است.
 
اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل اینستاگرام با نام Direct نیز که یک پیام‌رسان دوربین محور است مورد بعدی می‌باشد.
 


کد مطلب: 53989

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53989/اینستاگرام-فروشگاه-می-زند

ايتنا
  https://www.itna.ir