کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موفقیت اوپو در گام‌های اول ورود به بازار

14 شهريور 1397 ساعت 11:49

ایتنا - اوپو در کشور چین و هند موفق شده که طرفداران و کاربران زیادی را به سوی خود بکشاند.



شرکت چینی اوپو در نخستین روز از عرضه گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به‌فروش برساند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اوپو برخلاف اینکه هنوز در جهان شناخته شده نیست و طرفداران بازارهای جهانی را به خود جلب نکرده است، اما در کشور چین و هند موفق شده که طرفداران و کاربران زیادی را به سوی خود بکشاند.

هفته پیش زمانی که اوپو از گوشی هوشمند ارزان قیمت و پایین‌رده خود تحت عنوان ریل‌می ۲ (Realme ۲) رونمایی کرد، پیش‌بینی می‌شد با توجه به برچسب قیمت پایین آن به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند اما روز گذشته در نخستین روز از عرضه این گوشی، توانست تنها در عرض مدت پنج دقیقه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

به نظر می‌رسد این گوشی توانسته است با برچسب قیمت ۱۳۰ دلار توجه کاربران هندی بخصوص قشر ضعیف و متوسط جامعه را به خود جلب کند چراکه قابلیت‌های موردنظر و خوبی را با قیمت پایین عرضه کرده است، چیزی که برای بسیاری از کاربران محصولات تکنولوژی ایده‌آل محسوب می‌شود.

همواره از بزرگترین بازارهای فعال و موفق برای شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل همچون اوپو، بازار هند است که علاوه بر جمعیت بالای تعداد کاربران، از سلایق و تنوع خاصی برخوردار است که این امر می‌تواند به شرکت‌های تولیدکننده موبایل در عرضه محصولات گوناگون کمک به‌سزایی کند.

اما از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام، دوربین دوگانه‌ ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید اوریو (نسخه ۸.۰ اندروید)، باتری ۴۲۳۰ میلی آمپرساعتی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی اشاره کرد. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود از الگویی الماس مانند بهره گرفته است که با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب، به رنگ‌های مختلف درمی‌آید.

هم‌اکنون این گوشی تنها دو رنگ مشکی و قرمز روانه بازار شده و قرار است تا ماه اکتبر رنگ آبی آن نیز عرضه شود.


کد مطلب: 53970

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53970/موفقیت-اوپو-گام-های-اول-ورود-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir