۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴

بهترین خاطرات سفر را در این دو مقصد گردشگری بسازید

 تمام کسانی که به استانبول و یا تایلند سفر کرده اند این دو مقصد جزو بهترین تجربه‌های سفر‌هایشان بوده است.
بهترین خاطرات سفر را در این دو مقصد گردشگری بسازید
--------------------- رپرتاژ آگهی -----------------



 تمام کسانی که به استانبول و یا تایلند سفر کرده اند این دو مقصد جزو بهترین تجربه‌های سفر‌هایشان بوده است؛ باید بدانیم که انتخاب مقصد مناسب در زمانی که برای سفر تعیین کرده‌ایم بسیار موٍ‌ثر است و چه بهتر سفر‌هایی را انتخاب کنیم که بارها تجربه‌های خوب داشته است.
 
 

سفر به شهر کاخ‌های عثمانی با تور استانبول


تور استانبول همیشه در میان گردشگران پرطرفدار است. شهری به وسعت استانبول با تلفیقی از دوران تاریخی پر‌شکوه و زیبایی‌های طبیعی دیدنی‌های بسیاری همچون مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و جزیره زیبای بیوک‌آدا دارد. که هر کدام این‌ها برای بازدید و گشت و گذار در آنها بسیار مناسب هستند.
به دیدن‌ کاخ‌های زیبای این شهر بروید؛ یکی از زیباترین کاخ‌های سلطتنی که در اطراف استانبول قرار دارد بیلربی است. این کاخ مجلل و زیبا سال‌ها در تصرف سلاطین عثمانی بود و آن‌ها برای فراغت به این کاخ می‌رفتند. بیلربی در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و بازدید از این کاخ بهانه خوبی برای دیدن قسمت آسیایی استانبول نیز هست.

تور‌های متنوع استانبول در آژانس آویسا از سه شب تا یک هفته برنامه‌ریزی شده‌اند البته این بازه ‌زمانی به دلخواه و درخواست شما قابل تغییر است. با هر توان مالی می‌توانید در استانبول خوش بگذرانید هتل‌های دنج و سه ستاره زیبا و بوتیک‌ هتل‌های خوبی در محله تقسیم و سلطان احمد وجود دارد که برای اقامت چند روزه بسیار خوبند و همگی دارای صبحانه رایگان نیز هستند. در تمام شهر می توانید رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی را ببینید غذاها و دسر‌های خوش‌مزه ترکی را نوش جان کنید.
در این شهر هم قدم زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند و هم پاساژ گردی‌های هیجان‌انگیزش که در چشم به هم زدنی ساعت‌ها می‌گذرد در عصر‌های دل‌انگیز تابستانی به کنار دریا بروید و از وزش نسیم دریا و تماشای کشتی‌ها لذت ببرید.
خیابان استقلال از میدان تقسیم شروع شده و به سمت تونل ادامه می‌یابد. در حقیقت استقلال یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های خرید در استانبول است که همیشه و در همان زمانی که به آن بروید جمعیت زیادی در آن حضور دارند. فرقی نمی‌کند دنبال چه چیزی هستید در هر حال در این خیابان از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای بین‌المللی و ترکی پوشیده شده که در رقابتی تنگاتنگ محصولات خودشان را عرضه می‌کنند و همیشه تخفیف‌های خوبی هم دارند. جدا از خیابان اصلی، کوچه پس کوچه‌های استقلال موقعیت‌های جالبی برای گشتن به شما می‌دهند.
آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول است به همین دلیل تور‌ها  با نرخ به صرفه با همین پرواز انجام می‌شود و مسافران از فرودگاه تا هتل را با ترنسفر‌های رایگان آژانس همراهی می‌شوند. برای رزرو یکی از بهترین تور‌های ترکیه با آژانس آویسا تماس بگیرید.



 

 

با تور تایلند؛ شب زنده‌داری را در تایلند تجربه کنید

 
سفر به جزیره‌های پوکت و پاتایا از آن انتخاب های هیجان انگیز تابستانی است. این جزیره‌ها با آب‌هایی زلال و شفاف و هتل‌هایی ارزان که بهترین خدمات را از نظر سرو غذا و همین‌طور خدمات رفاهی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.
پاتایا مکان‌ها و فعالیت‌های فراوانی در خود جای داده که از تجربه‌های شاد و بی‌نظیر کودکان و خانواده‌ها می‌شود؛ یکی از این مکان‌های هیجان انگیز کارتون نتورک آمازون است یک پارک آبی بزرگ راهی سریع برای فرار از گرمای تایلند، و بسیار مورد علاقه خانواده‌ها قرار گرفته است. همراه خانواده و مخصوصا بچه‌ها به این پارک آبی کارتونی بروید و شخصیت‌های مورد علاقه کارتونی‌تان را از نزدیک ببینید. به کودکان و نوجوانان در این پارک خوش می گذرد؛ همه روزه چندین نمایش در این پارک برای آنها اجرا می‌شود.
تور‌های مختلفی برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می شوند تمامی آنها را برروی وب‌سایت آژانس ببینید. هم می‌توانید به صورت تک مقصدی سفر کنید و هم می‌توانید پس از چند روز اقامت و تفریح در بانکوک برای استراحت و خوشگذرانی در شهر‌های ساحلی پاتایا یا پوکت اقامت کنید.

تمامی تور‌ها با پرواز‌های ماهان اجرا می‌شوند و حدود ۷ شب هستند و گردشگران به همراه ترنسفرهای رایگان به هتل‌های زیبا خود می‌رسند.
در تایلند حتما زمانی برای خرید کردن کنار بگذارید. بازار‌های شبانه‌روزی زیادی را در بانکوک می‌بینید این شهر با داشتن مراکز خرید خوب بهترین فرصت برای خرید‌های سالانه شماست. برای این منظور حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام سری بزنید، اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید حتما به سیام پاراگون و سنترال ورد هم بروید.
در این سفر با سلیقه شخصی خود برای اقامت و تفریح در شهر‌های مختلف آن برنامه‌ریزی کنید
با کارشناسان مسافرتی آژانس آویسا مشورت و بهترین هتلی که مناسب شما و همسفرانتان است را انتخاب کنید و در هتل‌های زیبای تایلند با صبحانه‌ای خوش طعم که برای گردشگران آژانس سرو می‌شود لذت ببرید.
لباس‌های تابستانی را در چمدان سبکی ببندید و جا برای خرید‌های تازه حتما خالی بگذارید؛ روز‌های باقی مانده تابستانی را با خرید تور تایلند زیبا‌تر کنید.

منبع: ویرلن
 
کد مطلب: 53954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام