۱
۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

جست‌وجوی گوگل از سرویس ورکر استفاده می‌کند

ایتنا- در حال حاضر سیستم جست‌وجوی گوگل، برای جست‌وجوهای مکرر از سرویس ورکر استفاده می‌کند.
جست‌وجوی گوگل از سرویس ورکر استفاده می‌کند
در حال حاضر سیستم جست‌وجوی گوگل برای انجام جست‌وجوهای مکرر از سرویس ورکر استفاده می‌کند و با استفاده از این سرویس توانسته است، نتایج را دوبرابر سریع‌تر نمایش دهد.

اعلام این پدیده و کار عالی، اخیرا توسط دیان آلمائر، مدیر مهندسی شرکت گوگل و بن گالبریث، مدیر ارشد بهره‌برداری گوگل در سالت لیک سیتی، مرکز ایالت یوتا آمریکا مطرح شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، دیان و گالبریث، اکثر وقت خود را به بررسی فناوری‌ها و ابزارهای مدرن در زمینه‌های مختلف وب مانند AMP، سرویس ورکر و وب اسمبلی گذراندند.
این دو تن پس از تلاش‎‌های مکرر و بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدند که بهترین مسیر، استفاده از سرویس ورکر است.
 
آلمائر در این خصوص اذعان داشت: «رسالت و مأموریت جست‌وجوی گوگل، رسیدن به نتایجی است که کاربران به دنبال آن هستند، و به همین خاطر هم آمده‌اند تا در بزرگ‌ترین سیستم سرویس ورکر، اطلاعات دلخواه خود را بیابند. سرویس ورکر یک سیستم بسیار مناسب و پیشرفته است و می‌تواند کاربر را دو برابر سریع‌تر به داده دلخواهش رهنمون شود.»
 جستجوی گوگل

مطابق اطلاعات ارائه شده، درست است که دو برابر شدن سرعت، یک پیشرفت قابل توجه محسوب می‌شود، اما همزمان با این مزایا، با مشکلاتی هم همراه است. از جمله اینکه سرویس ورکر برای اندروید فقط روی کروم فعال می‌شود.
این موضوع به ویژه در ورژن 62 به بعد مشاهده می‌شود.

اکنون ورژن کروم 68 عرضه شده است و فقط کروم اندروید می‌تواند عملکرد واقعی سرویس ورکر را نشان دهد.
چندین سال است که سرویس ورکر در دسترس همگان قرار گرفته است.

در حال حاضر فقط کروم اندروید است که به این قابلیت مجهز شده است و این به خاطر آن است که سایر مرورگرها از "Navigation Preload" پشتیبانی نمی‌کنند که بهینه‌سازی تأخیر است و برای جست‌وجوی گوگل و اجرای سرویس ورکر الزامی است.
 
کد مطلب: 53939
برچسب ها: گوگل جستجو
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ورکر دیگه چیه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام