کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان پشتیبانی آدوب از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل

11 شهريور 1397 ساعت 10:45

ایتنا - ادوب به کاربران فتوشاپ هشدار داده است که نسل جدید این نرم‌افزارها دیگر از نسخه‌های قدیمی ویندوز پشتیبانی نخواهند کرد.




به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به انتشار نسخه‌های به‌روزرسانی شده از سیستم عامل و نرم‌افزارهای مختلف، کاربران باید توجه داشته باشند که آخرین و جدیدترین نسخه همواره می‌تواند علاوه بر ارائه قابلیت و امکانات جدید، آن‌ها را از خطر و تهدید آسیب‌پذیری‌های سایبری و ضعف‌های امنیتی مصون بدارد و حفظ کند.  

حالا شرکت آدوب اعلام کرده است که نسخه‌های جدید نرم‌افزارهای مجموعه کریتیو کلاد (Adobe Creative Cloud) همچون فتوشاپ همگی نیازمند دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل رایانه کاربران دارند و در غیراین صورت، آن‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهند شد. این بدان معناست که نسخه‌های جدید این نرم‌افزارها دیگر از نسخه‌های قدیمی سیستم‌های عامل‌ رایانه نظیر ویندوز و مک او اس پشتیبانی نخواهد کرد.

مدت‌هاست که شرکت ادوب با ارائه و انتشار نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده از نرم‌افزارهای توسعه‌داده خود، سعی دارد کاربران را به دریافت آخرین نسخه‌های به‌روزرسانی از سیستم عاملشان تشویق و ترغیب کند تا بتواند تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری را در استفاده از این برنامه‌ها برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

شرکت ادوب - توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای آدوب ریدر، آکروبات و فوتوشاپ - حالا با انتشار این خبر سعی دارد به تمامی کاربرانش اعلام کند به شدت درصدد افزایش ضریب ایمنی و امنیت سایبری محصولاتش و بهبود رابط کاربری و امکاناتش بوده است.


کد مطلب: 53933

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53933/پایان-پشتیبانی-آدوب-نسخه-های-قدیمی-سیستم-عامل

ايتنا
  https://www.itna.ir