۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳

“Vreal” گزینه‌های بهتری را پیش روی ضبط‌کنندگان قرار می‌دهد

ایتنا- “Vreal”، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند گزینه‌های بهتری در زمینه ضبط صدا را در اختیار هواداران خود قرار دهد.
“Vreal” گزینه‌های بهتری را پیش روی ضبط‌کنندگان قرار می‌دهد
مسیر دسترسی آسان به برنامه “Vreal”، باز شده است و به همین خاطر تمامی طرفداران و افرادی که به این برنامه علاقه‌مند هستند، می‌توانند به سادگی و آسانی این اپلیکیشن را دانلود کنند و ضبط خود را آغاز نمایند و پا به دنیایی مانند تیلت براش بگذارند.
 
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، تیلت براش، یک برنامه واقعیت مجازی نقاشی سه بعدی در مقیاس خانگی است که از طریق گوگل در دسترس افراد قرار می‌گیرد و در ابتدای کار توسط “Skillman” و “Hacket” توسعه پیدا کرد.
“Preview Trailer” از سپتامبر 2014، ایده‌ای در مورد چگونگی کار تیلت براش مطرح کرد. این اپلیکیشن برای رابط‌های حرکتی در واقعیت مجازی طراحی شده است اما با صفحه‌کلید و موس هم کار می‌کند.
 
رکوردر “Vreal” حرکت بازیگران را به سمت یک آواتار حیوانی هدایت می‌کند و در کنار آن، کل محیط بازی و تغییرات آن را هم ثبت و ضبط می‌کند.
این برنامه می‌تواند با کارکردی شبیه تیلت براش، کل یک رویداد را از ابتدا تا به انتها ثبت کند و این امکان را به کاربر بدهد که در زمانی دیگر این رویداد را مجددا بررسی کند.
 

گفتنی است اپلیکیشن‌هایی نظیر “Altspace”  به کاربر کمک می‌کند که عکسی مشابه با عکس قبلی بگیرد و این در حالی است که “Mindshow” از یک کاربرد مشابه برای به اشتراک گذاشتن کارهایی که به مرور انجام شده است، استفاده می‌کند.
 
همچنین شایان ذکر است که اضافه شدن اپلیکیشن مورد بحث به مجموعه اپلیکیشن‌های خلاقیت مانند “Blocks”، اصلا شبیه “OBS”  و ضبط ویدیویی واقعیت مجازی نیست بلکه این برنامه، محیط مجازی را در یک مسیر خطی، همراه با صدا و حرکات بدن به صورت آواتار  ثبت و ضبط می‌کند.
 
                     
 
کد مطلب: 53913
برچسب ها: واقعیت مجازی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام