۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰

استفاده سامسونگ از اندروید Go در گوشی ارزان‌قیمت گلکسی J2 Core

ایتنا - گوگل اندروید Go را برای مناطقی تهیه کرده که هزینه زندگی به نسبت درآمد در آنها بسیار بالاست، و طبیعتا معمولا پوشش سیگنال ضعیفی دارند.
استفاده سامسونگ از اندروید Go در گوشی ارزان‌قیمت گلکسی J2 Core
 
 
این کمپانی به برنامه یک گوشی سطح پایه سامسونگ بدون نفخ نرم افزار، با مدیریت دیتا پیوست.  
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از cnet، اندروید Go نزدیکترین ویرایش به حالت خالص این سیستم عامل گوگل است که کاربران می توانند بر روی یک گوشی غیر گوگلی از آن بهره مند شوند؛ این اندروید را می توان یک تلاش سریع گوگل برای مقابله با حجم بالای نرم افزارهای آزاردهنده طرف ثالثی دانست که بر روی بسیاری از گوشیهای اندرویدی عرضه می شود. همچنین این سیستم عامل دربرگیرنده ابزارهایی برای کمک به مدیریت مصرف داده ها برای مناطقی است که سیگنالدهی همیشه خوب نیست و یا استفاده از دیتا بیش از حد گران است.
 
گوگل آن را برای مناطقی تهیه کرده که هزینه زندگی به نسبت درآمد در آنها بسیار بالاست، و طبیعتا معمولا پوشش سیگنال ضعیفی دارند. در چنین بازاری، سامسونگ اولین گوشی اندروید Go خود را عرضه می کند: Galaxy J2 Core.
 
سامسونگ اندروید

اگرچه این گوشی فقط در مالزی و هند در دسترس قرار خواهد گرفت، ولی سامسونگ می گوید که در آینده آن را به بازارهای دیگر نیز بسط خواهد داد. سامسونگ قیمت آن را اعلام نکرده، ولی گوشی J2 که از آن پیشرفته تر است و در ماه آوریل عرضه شد 8190 روپیه (حدود 120 دلار) قیمت دارد. J2 Core احتمالا ارزانتر از آن خواهد بود.
 
مشخصات آن عبارتند از:
  • صفحه 5 اینچی با 540×960 پیکسل
    دوربین پشت 8 مگاپیکسلی f2.2، و دوربین سلفی f2.2
    رم 1GB  قابل ارتقا تا 8GB 
    پردازنده Exynos 7570
    وایفای 802.11 b/g/n (2.4GHz)، بلوتوث 4.2، USB 2.0
    باتری 2,600-mAh
    اندروید Oreo Go Edition
 
سامسونگ مشخص نکرده است که این گوشی بر روی چه شبکه هایی فعال خواهد بود، ولی J2  از 2، 3 و 4G پشتیبانی می کند، به همین خاطر احتمال استفاده از این قابلیتها در گوشی جدید هم وجود دارد، که چنین چزی یک پیشرفت نسبت به J2 Pro، که اخیرا عرضه شده بود، به شمار می رود، که به هیچ شبکه ای متصل نمی شود (و نتیجتا امکان اتصال به اینترنت ندارد).
 
 
کد مطلب: 53858
برچسب ها: سامسونگ اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام