۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

مایکروسافت منسوخ کردن اپ استور ویندوز 8 را آغاز کرده است

ایتنا - به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این ویندوز به موقع از رده خارج خواهد شد و ظاهرا از همین الان قفل کردن درها را شروع کرده است.
مایکروسافت منسوخ کردن اپ استور ویندوز 8 را آغاز کرده است
 
مایکروسافت اعلام کرده که از 31 اکتبر اپ جدیدی برای نسخه ویندوز 8.x مایکروسافت استور قرار نخواهد داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، اگرچه پشتیبانی رسمی از ویندوز 8.1 تا ژانویه 2023 به پایان نخواهد رسید، ولی به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این ویندوز به موقع از رده خارج خواهد شد و ظاهرا از همین الان قفل کردن درها را شروع کرده است.
 
ویندوز 8.0 پیش از این به آخر خط خود رسیده بود و اگر هنوز، همانند 1.19 درصد از کاربران دسکتاپ از آن استفاده می‌کنید، به مایکروسافت استور بروید و آن را آپگرید کنید.
 
همچنین آپدیت‌ها برای اپ‌های موجود تا 1 ژوئیه 2023 ادامه خواهد یافت.
 
مایکروسافت ویندوز

گفتنی است استور ویندوز 8 هرگز مجموعه کاملی از معادل جدیدترش در ویندوز 10 نداشته است، ولی چنین چیزی هرگز اهمیت نداشته است زیرا برای معدود کاربران راضی که همچنان از آن استفاده می‌کنند اپ‌های «کاشی شده» یا «مترو» یا «UWP» همچنان جذاب هستند چرا که آنها بخشی از سیستم عاملی هستند که یادآور ویندوز ویستا بود.
 
تعداد کل کاربران ویندوز 8.x اکنون فقط 6.78 درصد است، در حالی که 75.93 درصد از ویندوزی‌ها از ویندوز 7 و 10 استاده می‌کنند.
 
البته برای یک ویندوز دیگر هم سررسید پایان پشتیبانی اعلام شده است. ویندوز فون 8، به عنوان یکی از آخرین نسخه‌های ویندوز موبایل، هم در حال پایین کشیدن کرکره‌های اپ استورش است؛ پایان پذیرش ارائه اپ‌های جدید در همان روز مربوط به استور ویندوز 8 خواهد بود، ولی آپدیت اپ‌ها در کمتر از یک سال متوقف خواهند شد: ژوئیه 2019.
 
 
کد مطلب: 53842
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام