۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

اپ Sticky Notes ویندوز 10 به اندروید و iOS می‌آید

ایتنا - این یادداشت‌ها، که بیش از صرفا مکانی برای تایپ یادداشت‌های کوتاه هستند، به پشتیبانی از جوهر ویندوز، تندنویسی با یک قلم، یادآورها، و حتی پشتیبانی از کورتانا مجهز شده‌اند.
اپ Sticky Notes ویندوز 10 به اندروید و iOS می‌آید
 
با وجود حرکت به سمت دیجیتالی شدن و سیل اپ‌های یادداشت برداری دیجیتالی، هیچگاه کمبودی از نظر یادداشت‌های چسبان دیجیتالی بر روی تقریبا همه پلتفرم‌ها وجود نداشته است.
این یادداشت‌های مربعی(عمدتا) رنگی را می‌توان تقریبا همه جای صفحه چسباند. ولی در حالی که بیشتر اپ‌های چسبان، از جمله در ویندوز 10، از برخی از محدودیت‌های یادداشت‌های چسبان فیزیکی فراتر رفته‌اند، ولی اغلب همچنان مخصوص یک سیستم عامل مشخص هستند.
با این وجود مایکروسافت ممکن است به زودی اپ Sticky Notes خود را به شکلی آزاد کند که بتوانید آن را بر روی تلفن هوشمند منتخبتان نیز بچسبانید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اسلش‌گیر، Sticky Notes ویندوز 10 شاید یکی از بهبودهای کمتر مورد توجه قرار گرفته در جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت باشد.
این یادداشت‌ها، که بیش از صرفا مکانی برای تایپ یادداشت‌های کوتاه هستند، به پشتیبانی از جوهر ویندوز، تندنویسی با یک قلم، یادآورها، و حتی پشتیبانی از کورتانا مجهز شده‌اند. قابلیت‌های دیگری نیز در نسخه 3.0 در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.
 


با این حال، طرفداران ویندوز که تلفن هوشمند دارند، ممکن است درباره آنچه ممکن است اواخر امسال ارائه شود هیجان‌زده‌تر شوند.
آنگونه که از خبر سایت Thurrott برمی‌آید، مایکروسافت این اپ را همزمان برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه خواهد کرد.

احتمال می‌رود که این اپ با یادداشت‌های ویندوز 10 همزمانی داشته باشد، با این فرض که این یادداشت‌ها در وهله اول با یک حساب مایکروسافت همگام‌سازی می‌شوند.
پرسش بزرگ‌تر این است که کدام قابلیت‌های Sticky Notes ویندوز 10 بر روی اندروید و iOS نیز در دسترس خواهند بود.
 
این اقدام چندان غیرمنتظره نیست، چرا که استراتژی مایکروسافت از بین بردن فاصله بین PC و موبایل بدون سرمایه‌گذاری بر روی پلتفرم موبایل خودش است.
با این حال، این استراتژی همیشه کاملا دقیق و کامل از کار در نیامده است. توازن قابلیتی بین پلتفرم‌ها یکی از مقصرهای اصلی این مشکل است، چرا که برخی اوقات حتی حیاتی‌ترین قابلیت‌ها بر روی نسخه‌های یک اپ واحد بر روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار ندارند.
 
کد مطلب: 53832
برچسب ها: ویندوز 10
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام