۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴

مایکروسافت و گوگل اعلان‌های بومی ویندوز 10 را به کروم 68 می آورند

ایتنا - این بدان معناست که خواندن اعلان‌هایی که از دست می‌دهید به مراتب آسان‌تر خواهد شد چرا که این اعلان‌ها در Action Center ذخیره خواهند شد.
مایکروسافت و گوگل اعلان‌های بومی ویندوز 10 را به کروم 68 می آورند
 
گوگل اعلان‌های ویندوز 10 را در نسخه فعلی کروم گنجانده تا بخشی از Action Center ویندوز باشد.
 
 به گزارش ایتنا از شماران سیستم  به نقل از اینکوایرر،گوگل تاکنون اعلان‌هایش را به روش خاص خودش ارائه می‌کرد (پاپ‌آپ‌های بدظاهری که در پس زمینه‌ای سفید به نمایش درمی‌آیند)، ولی با آپدیتی به کروم 68 (که ابتدائا برای 50 درصد از کاربران خواهد بود) این نوع اعلان‌ها جای خود را به اعلانهای استاندارد ویندوز می‌دهند.
 
این بدان معناست که خواندن اعلان‌هایی که از دست می‌دهید به مراتب آسان‌تر خواهد شد چرا که این اعلان‌ها در Action Center ذخیره خواهند شد.
 
آنچه اندکی عجیب است این که این کپی‌برداری سطحی از سرویس Mac معادل آن است که در کروم 59 ادامه آن متوقف شد.
 


برای توسعه دهندگان متناسب کردن ظاهر اعلان‌ها اندکی دشوارتر می‌شود، ولی هنوز زود است که مشخص شود چه چیزی، در صورت وجود، و چه مقدار تغییرات لازم است. فقط آنها به باید هزینه‌های دریافتیشان از مشتریان را زیر نظر داشته باشند زیرا گزارش‌هایی از کاهش نرخ تبدیل کلیک‌ها(CRT) منتشر شده است.
 
برای سایر کاربران، این تغییرات سبب می‌شود که اکنون بتوانید بر اینکه گوگل چه اعلان‌هایی را با استفاده از Action Center ارائه می‌کند کنترل داشته باشید، و در صورتی که سرتان شلوغ باشد Focus Assist همه جلوی همه اعلان‌ها را خواهد گرفت.  
 
وقتی کروم آپدیت شد کنترلی برای تنظیم آن وجود نخواهد داشت، و به همان صورت شروع به کار خواهد کرد. در برخی از موارد گزارش شده امکان تنظیمات دستی برای آن وجود دارد ولی برخی نیز این موضوع را رد کرده اند.
 
با این حال، شما باید جدیدترین به روزرسانی کروم 68 را دریافت کرده باشید تا این تغییرات اعمال شود؛ صرف استفاده از کروم 68 کفایت نخواهد کرد، شما همچنان نیاز به یک آپیدیت خواهید داد.
 
همچنین ممکن است بخواهید صدای اعلانها برای ونیدوز 10 را تغییر دهید چرا روزی پنج بار شنیدن آن می تواند واقعا آزاردهنده باشد.
 
 
کد مطلب: 53777
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام