کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسپاتیفای امکان رد کردن تبلیغات را برای کاربران رایگان فراهم می‌کند

21 مرداد 1397 ساعت 12:22

ایتنا - کاربران رایگان اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای احتمالا به زودی قادر خواهند بود تمامی تبلیغات این پلتفرم را رد کنند.




نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این اپلیکیشن نیز نظیر سایر رقبای خود از جمله اپل موزیک، به علاقمندان خود این اجازه را می‌دهد تا بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقی‌های موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند.

حالا اسپاتیفای در حال تست و آزمایش یک قابلیت جدید برای کاربران رایگان خود در استرالیاست تا به آن‌ها اجازه دهد بدون پرداخت پول اضافه، تبلیغات و آگهی‌های این پلت‌فرم را رد کرده و نادیده بگیرند. اسپاتیفای همچنین اعلام کرده است در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش، قابلیت مذکور برای عموم کاربران این اپلیکیشن ارائه و عرضه خواهد شد.

اسپاتیفای (Spotify) که یک نرم‌افزار و رسانه پخش آنلاین و جاری موسیقی، پادکست و ویدئوست، به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و از آن زمان نیز با افزودن قابلیت‌های بسیاری، توانسته است توجه بخش اعظمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مهم‌ترین رقیبان اسپاتیفای می‌توان به نرم‌افزار مشابه اپل موزیک اشاره کرد که کاربران گوشی‌های آیفون از آن استقبال بی‌نظیری کرده‌اند.


کد مطلب: 53763

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53763/اسپاتیفای-امکان-رد-کردن-تبلیغات-کاربران-رایگان-فراهم-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir