۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
با استفاده از فناوری واقعیت مجازی

تجربه سفر سه بعدی در پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا

ایتنا – ایرلاین آلمانی «لوفت‌هانزا» سرویس جالب دیگری برای مشتریان خود تدارک دیده است.
تجربه سفر سه بعدی در پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به سیستم جدیدی مجهز شده است که مسافران پروازهای عازم دبی می‌توانند مناظری را که در حال عبور از روی آنها هستند به طور سه بعدی ببینند و حس کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت گلف نیوز، این کار از طریق فناوری واقعیت مجازی صورت می‌گیرد و طی آن مسافران در حال پرواز در آسمان، می‌توانند خود را به یک تور سه بعدی جذاب مهمان کنند و در مناظر 360 درجه‌ای غوطه‌ور شوند.
 
از لوفت‌هانزا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان و حتی اتحادیه اروپا یاد می‌شود، و این ایرلاین در استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتقاء سطح خدمات خود مشهور است.
 
مسافران پرواز LH630 از فرانکفورت به مقصد دبی، نخستین کسانی بودند که شانس تجربه این سیستم را داشتند.
 
لوفت‌هانزا این سیستم واقعیت مجازی را با همکاری شرکت 3spin طراحی کرده و هدف از این کار را «بهبود تجربه مشتری» دانسته است.
 
در این سیستم از یک اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند و عینک‌های ویژه واقعیت مجازی استفاده می‌گردد.
 

پرواز لوفت هانزا


توماس هوگر (Thomas Hoger) یکی از مدیران 3spin می‌گوید: من به هنگام پرواز معمولاً از پنجره به بیرون خیره می‌شوم و با خودم فکر می‌کنم که ما کجا هستیم و آن پایین چه خبر است. ایده ما بر اساس این تفکر شکل گرفته است.
 
بر اساس این گزارش، این سفر اکتشافی مجازی تجربه موفقی بوده و طبق گفته پل شوئن (Paul Schön) طراح تجربه مشتری لوفت‌هانزا، مسافران بازخورد بسیار مثبتی نسبت به آن داشته‌اند.
 
این اولین بار نیست که یک شرکت هواپیمایی از این تکنولوژی برای شگفت‌زده کردن مشتریان خود استفاده می‌کند.
 
چندی پیش نیز امارات ایرلاین از نوعی سیستم واقعیت مجازی استفاده کرد که طی آن، افراد می‌توانستند به صورت سه بعدی در بخش‌های مختلف هواپیما گشت و گذار کنند و صندلی موردنظرشان را انتخاب نمایند.
 
کد مطلب: 53738
برچسب ها: واقعیت مجازی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام