۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

کاهش هزینه ترجمه با سفارش اینترنتی ترجمه

کاربران ایران تایپیست بدون آنکه با هزینه های غیرمعمول و بی مسئولیتی برخی از فری لنسرهای این حوزه مواجه شوند، تنها با چند کلیک براحتی سفارش ترجمه آنلاین با کمترین هزینه را تجربه می کنند.
کاهش هزینه ترجمه با سفارش اینترنتی ترجمه
--------------------- رپرتاژ آگهی -------------------------

بدون شک سرعت یکی از دلایل سبقت کسب و کارهای اینترنتی از بازار سنتی بوده است اما سالهاست که در عرصه خدمات تخصصی ترجمه یعنی زمانی که فراتر از سرعت، بحث کیفیت و هزینه ترجمه نیز تواما دغدغه افراد است، ایران تایپیست بعنوان گزینه انتخابی بسیاری از کاربران اینترنتی برشمرده میشود. موسسین هلدینگ ایران تایپیست با اتکا به این امر که "ترجمه ارزان میشود اگر کلیه مراحل بواسطه یک تیم حرفه ای و با کمک تکنولوژی مدیریت شود" بعنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های خدمات دانشجویی آنلاین در طی سالها فعالیت، ضمن متعادل سازی هزینه ترجمه توانسته اند کیفیت بالایی را نیز ارائه دهند. کاربران ایران تایپیست بدون آنکه با هزینه های غیرمعمول و بی مسئولیتی برخی از فری لنسرهای این حوزه مواجه شوند، تنها با چند کلیک براحتی سفارش ترجمه آنلاین با کمترین هزینه را تجربه می کنند، اما در این مسیر، فرآیندی که امکان ترجمه ارزان با وجود 14هزار مترجم با سرعت ترجمه 100هزار کلمه در 1 روز را در ایران تایپیست عملی ساخته، چه بوده است؟
 
آنچه سفارش اینترنتی ترجمه در ایران تایپیست را متفاوت ساخته است
طراحی و راه اندازی دقیقترین وب سایت ترجمه در کشور بی شک یکی از تفاوتهای هلدینگ ایران تایپیست است. این وب سایت با سرعت عمل بسیار بالا، تنظیمات دقیق و صدور فاکتور زیر 5 دقیقه، توانسته است درخواست سفارشات ترجمه را بسیار راحت، سریع و مقرون به صرفه سازد. وضعیت مالی شفاف، آنلاین و ماندگار در پنل هر کاربر، با شرح کلیه مراحل اجرایی و واریزی یکی از مزیتهای وب سایت ایران تایپیست است که کاربران را از مراجعه بانکی و رفت آمد بی نیاز می سازد، ضمن آنکه ارسال پیغام اتوماتیک جهت ارتباط مشتری با دپارتمان ترجمه بدون نیاز به تماس تلفنی، از مواردی است که موجب کاهش هزینه های ترجمه از طریق سفارش آنلاین برای کاربران ایران تایپیست شده است.
از دیگر مزیتهای سفارش اینترنتی ترجمه در ایران تایپیست که جهت جلوگیری از بررسی های متعدد و رفت و آمد کاربران بسیار موثر واقع شده است نمونه ترجمه رایگان است. مخاطبین ایران تایپیست پیش از ثبت سفارش اینترنتی ترجمه می توانند صدها نمونه ترجمه رایگان را در زمینه موردنظرشان داخل سایت مطالعه نمایند و از این طریق مترجم دلخواهشان را انتخاب کنند. علاوه بر
آن در سفارشات حجمی، کاربران قادر به دریافت ترجمه رایگان بخشی از سفارش برای اطمینان از کیفیت ترجمه نیز می باشند. به این ترتیب با حق انتخاب و تنها با یک حساب سرانگشتی فوایدی که سفارش ترجمه آنلاین به ارمغان می آورد درک میشود.
گارانتی خدمات در ایران تایپیست از مواردی است که مبلغ پرداختی برای هزینه ترجمه تخصصی و هزینه ترجمه عمومی از سمت کاربر را تضمین میکند. چنانچه کاربران ایران تایپیست مشکلی در سفارشات دریافتی ملاحضه نمایند با حضور تیم بازرسی میتوانند ادیت مجدد رایگان دریافت و یا نسبت به عودت وجه واریزی خود اقدام نمایند. تضمین و تفاوتی که دستاورد نماد الکترونیک و سابقه این مجموعه است و از طریق ترجمه های شخصی و یا نرم افزاری قابل دستیابی نیست.

چرا هزینه ترجمه در ایران تایپیست مقرون به صرفه است؟
در ایران تایپیست مشتری رئیس جمهور است. به همین منظور و جهت رفاه حال مشتریان ترجمه ارزان، دقیق و فوری همواره از ویژگی های بارز این مرکز بوده است، اما این مشخصه مرهون سرعت و مهارت مترجمین و اپراتورهای مجرب دپارتمان ترجمه ایران تایپیست است که موجب شده تا مدیران مسئول برای تنظیم هزینه های متعادلتر یا به اصطلاح ترجمه دانشجویی راحتر عمل کنند، چراکه کار به کاردان سپرده شده و از اتلاف هزینه و انرژی اضافی جلوگیری گردیده است.
در این مجموعه به موجب کاهش دغدغه های مالی کاربران، ترجمه اقساطی طراحی شده به گونه ای که کاربر برای شروع ترجمه مجبور به پرداخت کامل هزینه ترجمه نیست و کلیه مبالغ ترجمه قسط بندی شده صدور فاکتور میگردد. برای کاربران ایران تایپیست تنظیم فاکتور و انجام سفارش هماهنگ با بودجه آنها نیز امکان پذیر است. دهها کارشناس خبره در تیم ترجمه 24 ساعته آماده ارائه مشاوره های تخصصی و مالی به کاربران هستند و به منظور آنکه کمترین فشار مالی متحمل کاربر شود، بهترین پیشنهاد و راهکار به آنها ارائه خواهد شد.
 از سوی دیگر، ایران تایپیست با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و متفاوت برای کاربری های گوناگون، کاهش هزینه ترجمه را برای مشتریان دائم، نمایندگی ها و مشتریان حجمی درنظر گرفته است، چراکه معتقد است در طی این سالها و با افزایش روزافزون فعالان حوزه خدمات آنلاین، وفاداری مشتریان بزرگترین سرمایه ایران تایپیست به شمار می آید.

مراحل ثبت سفارش اینترنتی ترجمه در ایران تایپیست
صفر تا صد مراحل سفارش اینترنتی ترجمه در ایران تایپیست کمتر از 5 دقیقه انجام میگردد. خدمت و سرعتی که امروزه توسط بسیاری از مراکز خدمات آنلاین الگوبرداری شده است. کاربران بعد از ثبت نام رایگان و ایجاد پنل کاربری در وب سایت ایران تایپیست می توانند کمتر از 5 دقیقه با چند کلیک، سفارش ترجمه را ثبت نمایند و فاکتور رایگان بر اساس زمان بندی (ترجمه فوری، ترجمه نمیه فوری، ترجمه عادی) تحویل بگیرند. در مورد ارسال فایلها با حجم بالا نیز تعمیداتی لحاظ شده تا کاربران بدون فوت وقت با سرعت بالایی فایل موردنظرشان که میتواند کتاب، مقاله یا فایل صوتی باشد بارگزاری نمایند.
ارائه فاکتور رایگان در ایران تایپیست نیز این امکان را برای کاربران ایجاد میکند تا جهت شروع کار و ادامه همکاری براحتی تصمیم گیری نموده و چنانچه تمایل به شروع کار داشته باشند با پرداخت قسمتی از هزینه ترجمه سفارش استارت میخورد. پیش از پرداخت هزینه ترجمه، چنانچه کاربر مترجم منتخبی ندارد و یا ابهام و سوالی در مورد سفارش وجود داشته باشد می تواند با پشتیبان های بخش ترجمه طی گفتگویی مشاوره لازم را دریافت نموده و نسبت به انتخاب مترجم مورد نظر نیز راهنمایی شود.
کاربران ایران تایپیست می توانند این اطمینان خاطر را داشته باشند که از شروع سفارش، مترجم تحت نظارت تیم پیگیری قرار دارد و ترجمه ها کاملا در زمان مقرر اتمام شده و تحت نظارت تیم بازبینی در سایت بارگزاری میشود. کاربر بعد از دریافت فایل ترجمه شده چنانچه کوچکترین موردی مشاهده نماید با اطلاع رسانی به مدیریت بخش ترجمه و با توجه به گارانتی 100% خدمات ایران تایپیست می تواند ادیت رایگان دریافت کرده و یا چنانچه تمایل داشته باشد عودت وجه نیز امکان پذیر است.
 
فعالیت دپارتمان ترجمه ایران تایپیست
تیم بزرگ ترجمه در هلدینگ ایران تایپیست شامل مترجمین، کارمندهای اداری (اپراتورها،مشاورین و پشتیبانها)، تیم بازرسی و مدیر بخش است که همگی از حرفه ای ترین های حوزه کاری خود بوده و با سطح تحصیلات عالیه کاملا با دغدغه ها و چالش های موجود در انواع ترجمه آشنا هستند. دپارتمان ترجمه در این مرکز به جهت ارتقای هر روزه این تیم دست همکاری استعدادهای بلقوه، تحصیلکرده و مجرب در حوزه ترجمه را می فشارد و با ارائه استراتژی های نوین و راهکارهای تخصصی همواره سعی در رفع کوچکترین نواقص این بخش دارند. در ایران تایپیست سالانه از سراسر دنیا، تعداد زیادی مترجم از طریق آزمونهای تخصصی "سرعت، دقت، مهارت" گلچین و در زمینه تخصصی موردنظرشان دسته بندی شده و مشغول به کار میشوند. مترجمین پس از استخدام تنها قادر به انجام تک سفارشات می باشند و بر اساس نظر کاربران، امتیاز به دست آمده، مهارت و احساس مسئولیت پذیری در طی فعالیت به حجم کارشان افزوده میگردد. در این مرکز چنانچه مترجم کوچکترین کوتاهی نسبت به سفارش اعمال نماید و یا ترجمه های گوگلی و نرم افزاری ارائه دهد تحت نظارت تیم بازرسی بلافاصله تعلیق خواهد شد. متقاضیان و علاقمندان حوزه ترجمه برای اطلاعات بیشتر از روند همکاری با هلدینگ ایران تایپیست و جزئیات و مراحل استخدام مترجم می توانند وب سایت را مطالعه نمایند.

ویژگی خدمات ترجمه آنلاین ایران تایپیست
  • - تمام سفارشات ترجمه جهت اطمینان خاطر مشتریان، دارای ضمانت پس از تحویل می باشند.
    - سریعترین مترجمین در اختیار ایران تایپیست قرار دارد.
    -ارجاع سفارشات ترجمه تخصصی تنها به مترجمین کاملا مرتبط با زمینه سفارش انجام خواهد شد.
    - ترجمه فوری متون تخصصی و متون عمومی در تمامی رشته های آکادمیک در ایران تایپیست قابل انجام است.
    - ترجمه فوری اسناد رسمی و اداری در ایران تایپیست قابل انجام است.
    -ترجمه فوری کلیه فرمتهای صوتی و تصویری در ایران تایپیست قابل انجام است.
    - معرفی کتاب انگلیسی و یا کتاب به هر زبان زنده جهت ترجمه برای کاربران قابل انجام است.
    - تفاوت قیمت ترجمه تخصصی نسبت ترجمه عمومی در این مرکز اندک است.
    - کاربر می تواند مترجم دلخواه خود را انتخاب نماید و یا انتخاب آن را به تیم مشاوره دپارتمان ترجمه بسپارد.
    - حداقل مدرک تحصیلی مترجمین ایران تایپیست کارشناسی ارشد و حداقل سابقه فعالیت آنها 10 سال است.
    - ترجمه ها روان و تخصصی انجام گرفته و برای اصطلاحاتی که برگردان فارسی  وجود ندارند بهترین جایگزین با حفظ مفهوم صورت میگیرد.
    - متن ترجمه با تایپ رایگان به کاربر تحویل داده شده و نیازی به پرداخت هزینه تایپ نیست.
    - ارائه خدمات و پشتیبانی ها آنلاین 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل انجام میشود.
    - ترجمه  به بیش از 30 زبان رایج دنیا در ایران تایپیست قابل انجام است.
     -نیازی به مراجعه حضوری و صرف هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران تایپیست نیست، اما امکان حضور به شعبات و نمایندگی ها برای اشخاصی که تمایل به ثبت سفارش حضوری ترجمه دارند نیز وجود دارد.
     -امکان پرداخت آنلاین هزینه ترجمه برای کاربران از طریق شماره کارت و یا شماره حساب وجود دارد.
     -پیگیری پله پله مراحل انجام سفارشات ترجمه بصورت آنلاین برای کاربر امکانپذیر است.
اهداف ایران تایپیست در ارائه خدمات آنلاین ترجمه
  • - ارتقای کیفیت ترجمه با دسته بندی مترجمین در حوزه های تخصصی با توجه به ریزگرایش های دانشگاهی
    - ارائه خدمات ترجمه فوری با ترجمه 100 کلمه در 1 روز
    -  استفاده از جدیدترین داده ها و اطلاعات تجارت الکترونیک به جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران اینترنتی
    - کارآفرینی برای بیش از 14000 مترجم در ایران و خارج از کشور
    - همکاری و پیشبرد سفارشات ترجمه مراکز خدمات دانشجویی مانند کافی نتها، -دارالترجمه و انتشارات که با کمبود مترجم متخصص مواجه هستند
    - ورود به بازار بین المللی ترجمه و ورود ارز به کشور عزیزمان ایران
    - ایجاد محیطی امن از لحاظ علمی در جهت حفظ حقوق معنوی و مادی کاربران
    - ارائه اولین دیکشنری مخصوص مشتری در ایران تایپیست با نام "دیکشنری ترجمه آنلاین فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی تخصصی ارشدان"
    - کاهش و صرفه جویی در هزینه و زمان از طریق سفارش آنلاین ترجمه برای کاربران
    افزایش اعتمادسازی و فرهنگ استفاده از خدمات آنلاین و همگامی با پیشرفتهای روز تکنولوژی و دنیا
سیاست گذاری ها و قوانین در ایران تایپیست
  • - روند فعالیت کارمندان اداری، اپراتورها و مشاورین در ایران تایپیست بسیار شفاف و 24 ساعته توسط مدیران رصد میشود تا کمترین بی توجهی شامل حال کاربران نگردد.
    - اطلاعات کاربران و مترجمین با امنیت کامل در وب سایت ایران تایپیست نگهداری میشوند.
    - حفظ و سیانت از حقوق مادی و معنوی سفارشات ترجمه کاربران بسیار با دقت و کامل انجام میگیرد.
    - کلیه سفارشات ترجمه و مراحل انجام کار تحت نظارت و بازبینی 24 ساعته تیم بازرسی و داوری قرار دارند.
    - مترجمین، تنها می توانند از طریق آزمونهای پیشرفته و بسیار ویژه انتخاب و شروع به همکاری نمایند.
از مخاطب تا کاربر در ایران تایپیست
کسب سود کمتر و رضایت بیشتر کاربر یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت هلدینگ ایران تایپیست بوده است. این مجموعه مفتخر است با پروسه مالی شفاف، امانت داری در حفظ اطلاعات کاربران و تعرفه های معقولانه از ارائه شعارهای ویترینی "ارزانترین" به کاربران جلوگیری کرده و ضمن حفظ تعادل میان کیفیت و قیمت ترجمه، با مشاوره های صادقانه پیش از ثبت سفارش کاربران، کم کاری ها و سواستفاده های احتمالی در این عرصه را در طی سالها فعالیت به حداقل برساند. امروزه، وب سایت ایران تایپیست بعنوان بزرگترین مرکز تخصصی خدمات دانشجویی با بیش از 14000 هزار مترجم و 900 نمایندگی فعال و 4 شعبه، روزانه از هرکجای ایران و جهان قبول سفارش میکند. رضایت همیشگی مشتریان، رتبه الکسا و نماد اعتماد وزارت تعاون، از اعتبارات این مجموعه به شمار میرود. بعنوان کلام آخر، آنچه همواره در ایران تاپیست ملموس و مشهود بوده ارائه مقرون به صرفه ترین هزینه ترجمه در کلیه رشته های دانشگاهی بدون محدودیت زمانی و حجمی است، عاملی که موجب گردیده بیش از 95% مخاطبین این سایت اکنون از کاربران دائمی آن به شمار آیند.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه فرمایید
www.irantypist.com
0214762473
09199170040
 
 
کد مطلب: 53734
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام