۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

با فاصله گرفتن کاربران از ویندوز ۷ ویندوز ۱۰ به رشد ادامه می‌دهد

ایتنا - مایکروسافت به افزودن به قابلیت‌های جدیدتر به ویندوز 10 ادامه می‌دهد که می‌تواند باعث وسوسه انگیزتر شدن آن گردد.
با فاصله گرفتن کاربران از ویندوز ۷ ویندوز ۱۰ به رشد ادامه می‌دهد
 
آنگونه که دو شرکت آماری معروف خبر داده‌اند، ویندوز 10 به برداشتن گام‌های بلند محکم از جهت جذب کاربران جدید از ویندوز 7 ادامه می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techradar، این آمارها اندکی با یکدیگر فرق می‌کنند؛ یکی از آنها تعداد کاربران سیستم عامل جدید را بیشتر دانسته، در حالی که در آمارهای شرکت دوم هنوز کاربران ویندوز 7 بیشتر است.
 
شرکت تحلیل آماری Netmarketshare می گوید که ویندوز 10 هنوز عقب‌تر از 7 است، ولی در آمارهای ماه ژوئیه این سیستم عامل با رشد چشمگیر 0.87% به 36.58% از سهم بازار رسید.
ویندوز 7 همچنان با 41.23% از سهم بازار بالاتر از آن است، هرچند که سیستم عامل 0.51% از کاربرانش را از دست داد، از این رو این فاصله مطمئنا در حال کمتر شدن است.
 
StatCounter ویندوز 10 را پیشتاز ژوئیه معرفی کرده، و اعلام کرده که این سیستم عامل توانسته است با افزایش خوب 0.5 درصدی به 47.25% برسد.
ویندوز 10 عکس این روند را طی نموده، و با افت 0.57% به 39.06% رسیده است. از این رو بر اساس آمار این شرکت آنالیزگر، ویندوز 10 برتری بزرگ‌تری نسبت به ویندوز 7 بر اساس داده‌های شرکت Netmarketshare دارد.
 
سیستم عامل ویندوز مایکروسافت

پیشرفت باثبات
از هر جنبه‌­ای که به قضیه نگاه کنید، مشخص می‌شود که هر دوی این شرکت‌ها نشان می‌دهند که ویندوز 10 همچنان به شکلی باثبات در حال رشد است، و این تصویریست که به نظر می‌رسد با توجه به اینکه PCهای بیشتر و بیشتری به فروش می‌رسند که در آنها از جدیدترین نسخه این سیستم عامل استفاده شده باشد، ادامه یابد.

همچنین، مایکروسافت به افزودن به قابلیت‌های جدیدتر به ویندوز 10 ادامه می‌دهد که می‌تواند باعث وسوسه انگیزتر شدن آن گردد.
به عنوان مثال، کسانی که از یک تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند ممکن است به سمت اپ جدید ویندوز 10 (که اخیرا وارد مرحله تست شده است) کشیده شوند که، با استفاده از ترفندهایی همچون فراهم‌سازی امکان دسترسی به عکس‌های دسکتاپتان بر روی گوشیتان و بسیاری قابلیت‌های جذاب دیگر، موبایل و PC را به مراتب به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.
 
کد مطلب: 53717
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام