۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

اپل آیفون دو سیم‌کارته به چین ارسال می‌کند

ایتنا- بر اساس گزارش‌های موجود، اپل قرار است که آیفون‌های دو سیم‌کارته و منحصر به فرد خود را در خدمت کشور چین قرار دهد.
اپل آیفون دو سیم‌کارته به چین ارسال می‌کند
چند سال قبل، شرکت اپل تنها یک ورژن از دستگاه‌های خود را با این هدف تولید کرد که بتواند آن را در تمام نقاط دنیا به فروش برساند اما وقتی معروفیت و محبوبیت آیفون بیشتر شد، این سیاست به مرور تغییر یافت و چندین ورژن ساخته و آماده شد که هر یک مشخصات و قابلیت مخصوص خود را داشتند.
 
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از رایورز به نقل از ونچربیت، حال قرار است که یکی از آیفون‌ها به قابلیت دو سیم‌کارته مجهز شود و وارد بازار چین گردد. قابلیت دو سیم، در آیفون 9 با صفحه نمایش LCD 6.1 اینچ گنجانده خواهد شد.
لازم به ذکر است که این مدل از آیفون، از نظر تولید و جدید بودن، بین آیفون 8 و آیفون ایکس قرار می‌گیرد.
 
در گزارش‌های موجود آمده است که مدل دوسیم‌کارته آیفون 9 مخصوص کشور چین است و مابقی دنیا می‌توانند از مدل تک‌سیم‌کارته استفاده کنند.
گفته می‌شود که اپل از قالب خاصی برای پشتیبانی مدل دوسیم‌کارته استفاده می‌کند. در این قالب لازم است که کاربر، درون خود گوشی، سیم‌ کارت‌ها را به صورت دستی تعویض کند.
 اپل آیفون
سایر منابع خبری هم به این موضوع اذعان داشته‌اند که آیفون با نمایشگر LCD 6.1 اینچی احتمالا در دو مدل تک و دو سیم‌کارته معرفی خواهد شد.

اگر به این صورت پیش برود، مدل تک سیم‌کارته با تولید بیشتری روبرو خواهد بود و مقامات اپل منتظر بازخورد آیفون دو سیم کارته می‌مانند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که مدل تک و دو سیم‌کارته گوشی اپل به ترتیب بین 550 تا 650 و 650 تا 750 دلار  ارزش گذاری شود.

آیفون دو سیم‌کارته بیشتر در کشورهایی مانند چین و خاورمیانه کاربرد خواهد داشت.
 
شایان ذکر است که پیش از این، مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، به این موضوع اشاره کرده بود که آیفون های 6.1 و 6.5 اینچی از این ویژگی بهره‌مند خواهند بود و مدل 5.8 اینچی طبق روال قبل، تنها از یک سیم کارت استفاده می‌کند.
 
کد مطلب: 53688
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام