کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزوده شدن پشتیبانی از قفل اثر انگشت به نسخه اندروید OneDrive مایکروسافت

14 مرداد 1397 ساعت 16:14

ایتنا - این به‌روزرسانی پس از یک آپدیت نسبتا بزرگ OneDrive در سال جاری ارائه می‌شود که ویژگی بازیابی فایل‌ها (Files Restore) را به سرویس ابری اضافه نمود.


 
در یک به‌روزرسانی امنیتی مهم برای کاربران نسخه اندرویدی OneDrive مایکروسافت، گزینه ذخیره‌سازی ابری این شرکت به عنوان جایگزینی برای دراپباکس و Google Drive، عرضه شده است.
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از رایورز به نقل از SlashGear، پس از به‌روزرسانی اپ موبایل اندروید، OneDrive برای کاربر امکان امن‌سازی محتوایش از طریق یک قفل اثر انگشتی را فراهم می‌آورد.
این لایه امنیتی مضاعف باعث می‌شود که فقط یک فرد با اثر انگشت درست بتواند حسابش را از حالت قفل خارج کند.
 
تا پیش از این، کاربران اندروید OneDrive ناچار بودند تا محتوایشان را پشت یک پین کد امن‌سازی کنند. پین کد یک راهکار به اندازه نسبتا مناسب هست، ولی به راحتی قابل دستکاری است.
یک به‌روزرسانی که هفته گذشته منتشر شد امکان پشتیبانی از قفل اثر انگشت را فراهم می‌آورد، که فقط نیاز به یک تبلت یا گوشی هوشمند دارد که مجهز به یک سنسور اثر انگشت باشد.
 
مایکروسافت وان درایو OneDrive

علاوه بر این پشتیبانی از سنسور اثر انگشت، یک نمای شبکه‌ای(grid view) بهبودیافته نیز اضافه شده است که باعث می‌شود تا عکس‌ها «چشمگیر شوند و بهترین نمای ممکن را داشته باشند.»
همچنین، این نمایش شبکه‌ای یافتن تصاویری که در حال بکاپ گیری در OneDrive هستند را تسهیل می‌کند؛ آنها را می‌توانید در تب Photos این اپ ببینید.
 
گفتنی است این به‌روزرسانی پس از یک آپدیت نسبتا بزرگ OneDrive در سال جاری ارائه می‌شود که ویژگی بازیابی فایل‌ها(Files Restore) را به سرویس ابری اضافه نمود.
با این قابلیت، کاربران می‌توانند حسابشان را با یک وضعیت مشخص برگردانند تا فایل‌ها از قبل از مقطعی که توسط بدافزار یا مسائل مشابه دستکاری شده بود بازیابی شوند. همین قابلیت برای مشترکین آفیس 365 نیز ارائه شده است.
 


کد مطلب: 53671

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53671/افزوده-شدن-پشتیبانی-قفل-اثر-انگشت-نسخه-اندروید-onedrive-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir