۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲
موسسه پژوهش و آموزش همكاران سيستم برگزار مي‌كند:

سمینارآشنایی با هوشمندی کسب و کار، علم داده و یادگیری ماشینی

ایتنا - طراحي محتواي دوره ها علاوه بر دانش نظري بر اساس تجربيات كسب شده در صنعت و به صورت كاملا كاربردي ارائه مي‌شود.
سمینارآشنایی با هوشمندی کسب و کار، علم داده و یادگیری ماشینی
------------------------ رپرتاژ آگهی ---------------------


موسسه پژوهش و آموزش همكاران سيستم به پشتوانه دانش و تجربه بیش از یک دهه ی همکاران سیستم در ارائه و پیاده سازی موفق هوشمندی تجاری در سازمان‌های متوسط و بزرگ، ارتباط با فعالان صنعت و اساتید برتر دانشگاهی، طی سال های اخیر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این حوزه نموده است.

این موسسه درنظردارد با تکیه بردانش و تجربیات کسب شده، سمیناری باعنوان "آشنایی با هوشمندی کسب وکار، علم داده و يادگيري ماشيني" برای علاقه‌مندان برگزار نماید.
این سمیناركه به عنوان گام اول برای آشنایی علاقه‌مندان به مبانی، مفاهیم و کاربردهای این حوزه خواهد بود، در تاريخ 25 مردادماه از ساعت 13-10 در محل موسسه پژوهش و آموزش همكاران سيستم برگزار خواهد شد.

مخاطبين سمينار، مديران و كارشناسان واحدهاي فناوري اطلاعات، برنامه‌نويسان و توسعه دهندگان راهكارهاي هوشمندي كسب و كار و دانشجويان رشته هاي علوم و مهندسي كامپيوتر، فناوري اطلاعات، صنايع و مديريت هستند كه علاوه بر آشنايي با مباني و كاربردهاي هوشمندي كسب و كار با کارگاه ها و دوره های تخصصی که توسط کمیته‌ای مجرب متشکل از اساتید دانشگاهی و متخصصان داخلی همکاران سیستم طراحی شده نيز آشنا خواهند شد.
 
طراحي محتواي دوره ها علاوه بر دانش نظري بر اساس تجربيات كسب شده در صنعت و به صورت كاملا كاربردي ارائه مي‌شود.

كليه علاقه‌مندان مي‌توانند از طريق مراجعه به سايت ايوند به آدرس https://evand.com/events/sgbi نسبت به ثبت نام و ياكسب اطلاعات بيشتر اقدام نمايند.
  
 
کد مطلب: 53638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام