۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰

سفر‌های تابستانی مقاصد پرطرفدار

برای سفر در تابستان، معمولا چند نفری همراه شده و دسته جمعی سفر می‌روند، همه خانواده‌ها فرصت بیشتری دارند و تا قبل از شروع مدارس به فکر انتخاب مقصدی برای سفر هستند.
سفر‌های تابستانی مقاصد پرطرفدار
---------------------------- رپرتاژ آگهی --------------------------


برای سفر در تابستان، معمولا چند نفری همراه شده و دسته جمعی سفر می‌روند، همه خانواده‌ها فرصت بیشتری دارند و تا قبل از شروع مدارس به فکر انتخاب مقصدی برای سفر هستند، با توجه به سلیقه‌های مختلف، چند مقصد را به شما پیشنهاد ‌می‌کنیم.
 
 
تابستان در تور دبی ارزان‌تر تفریح کنید
تور دبی در تابستان، تخفیف‌های خوبی دارد و به همراه تمامی اعضای خانواده، می توانید برای سفر به این شهر مدرن، برنامه‌ریزی کنید. هتل‌های چهار و پنج ستاره بسیار شیک و زیبای دبی را در ارزان‌ترین حالت خود، رزرو می‌کنید و از امکانات کامل این هتل‌ها، بهره‌مند می‌شوید. به لیست هتل‌ها در وب سایت آژانس مقدرسیر توجه کنید و یک هتل در منطقه‌ای خوب، رزرو کنید، تمامی هتل‌های پیشنهادی تور دبی، دارای صبحانه مفصل و رایگان هستند.

اینجا از لحاظ امکانات مختلف گردشگری، بسیار پیش‌رو بوده و دیگر شهری چهار فصل برای گردشگری شده، مخصوصا با داشتن دو پارک آبی زیبا و مجهز وایلد وادی و آتلانتیس، یکی از مقاصد هیجان‌انگیز سفرهای تابستانی به شمار می‌رود.

بهترین خریدها را در این روزها که فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوب دارند، در دبی انجام می‌دهید. تقریبا برند معروفی را پیدا نمی‌کنید که شعبه‌ای در امارات مال، دبی مال یا در دیره سیتی سنتر شعبه نداشته باشد. البته دبی، یکی از بزرگترین بازار‌های خرید و فروش طلای دنیا محسوب می‌شود که دیدن بازارهای طلای دیره و امارات مال، بسیار جالب است.
مراکز خرید دبی، با استاندارد‌های به روز دنیا، ساخته‌ شده‌اند و در تمامی آن‌ها مراکز تفریحی خوبی یافت می‌شوند، با خیال راحت به همراه کودکان به خرید بروید و تفریح کنید و در  رستوران‌های بین‌المللی غذا سفارش دهید.

شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران‌ایر همه روزه به دبی پرواز دارند و پس از رسیدن به فرودگاه، به همراه ترنسفر‌های آژانس، به هتل محل اقامت خود می‌رسید. با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و برای سفری همراه خانواده و اقامت در هتل‌های خوب دبی، برنامه‌ریزی کنید.
 
 
 
با تور باکو به شهر آذری‌های جهان سفر کنید
تور باکو انتخاب خوبی برای سفر تابستانه خانواده‌های ایرانی است. چون هم بسیار به ایران نزدیک است و سفر به آن بسیار مقرون به صرفه خواهد شد و هم اینکه فرهنگ و غذای مردم این سرزمین به ما نزدیک است، شهری با فضای گرم و صمیمیمی بینید.
بخش قدیمی شهر باکو، به نام ایچری بسیار دیدنی است، در این قسمت شهر، کاخ شیروان شاه، برج دختر را می‌بینید که به ثبت یونسکو هم رسیده است. در این بخش شهر، رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی فراوانی را می‌بینید که گویی از تاریخ عبور کرده‌اند، در این رستوران‌ها پلو کباب‌های محلی باکو را میل کنید.

بخش امروزی شهر با ساختمان‌های مدرن و برج‌های بلند، خود نمایی می‌کند. به بلوار باکو بروید و در کنار دریا قدم بزنید و در کافه‌های زیبا و دنج این ساحل زیبا، قهوه بنوشید. شکر بورا و باقلوای آذری از محبوب‌ترین شیرینی‌های باکو هستند که همراه چای سرو می‌شوند که می‌توانید در کافه‌ها و قنادی‌ها سفارش دهید. اگر فرصت کافی داشتید، برای خرید به مرکز خرید همین پارک بروید که یک مرکز تفریحی خوب، برای کودکان هم دارد.
در پارک مفاخر باکو قدم بزنید، اینجا فضایی بزرگ و سرسبز دارد، که آرامگاه رشید بهبودف خواننده مشهور آذربایجان هم در این پارک است.

البته در تمام تور‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر مسافران به همراه راهنمای فارسی زبان خود، به گشت شهری می‌روند و یک وعده نهار هم مهمان آژانس خواهند بود. تورها با پرواز‌های ماهان و ایران ایر انجام خواهد شد و پس از فرود در فرودگاه زیبای حیدرعلی‌اف با ترانسفر‌های رایگان آژانس، به هتل خود می‌رسید. در انتخاب هتل‌ها توصیه می‌کنیم هتل‌چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید که به طور کامل از اقامت در هتل‌های خوب باکو لذت ببرید و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید، به لیست این هتل ها در وب سایت آژانس مقتدر سیر، نگاهی بیاندازید، تمامی هتل‌ها برای گردشگران دارای صبحانه رایگان نیز هستند.
با خانواده مشورت کنید و برای سفر به سواحل زیبای باکو، برنامه‌ریزی کنید و با کمک کارشناسان آژانس به این سفر بروید.
 
 
تور صربستان و شهر تاریخی در اروپای شرقی
سفر به سرزمین‌های اروپای شرقی، معاشرت با این مردم آرام و مهربان، تجربه‌ای جالب و ماندگار است که برای هر گردشگری ارزش افزوده به شمار می‌رود. بلگراد امروزه شهری مدرن شده، با پیشینه‌ی تاریخی پر فراز و نشیب و معماری خاصی که دیدنش، برایتان بسیار جالب توجه است.
معروف‌ترین خیابان شهر کنز میهایلوا که بخش زیادی از فروشگاهای زیبای شهر و کافه‌های معروف را در خود جای داده است که درست در محله قدیمی‌ و تاریخی این شهر واقع شده، در این‌خیابان قدم بزنید و روح شهر را احساس کنید. میدان ریپابلیک در بلگراد، یکی از نمادهای شهر است که مجسمه پرنس میهایلو، سوار بر اسب در وسط آن قرار دارد، در حوالی همین میدان، چند ساختمان ارزشمند معماری را می‌بینید.

این روز‌ها، رفتن به صربستان نیاز به ویزا ندارد و با پرواز‌های ایرانی قشم ایر و یا ایران ایر به بلگراد می‌رسید، برای این سفر به تور‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر، نگاهی بیاندازید، تمامی تور‌ها دارای راهنمای فارسی زبان است که درگشت شهری، همراه شماست. برای رسیدن به فرودگاه و هتل، برای تمامی مسافران، ترنسفر هماهنگ شده و همینطور یک سیم‌کارت رایگان، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

در اینجا، استانداردهای هتل‌داری خوب است و یک هتل چهار ستاره و یا حتی سه ستاره خوب هم برای اقامت کفایت می‌کند و شما بیشتر روز در شهر به گشت و گذار می‌پردازید.
یادتان باشد در بلگراد، همبرگر بخورید که بسیار خوش طعم و معروف هستند. به موزه یوگوسلاوی بروید، اینجا محبوب‌ترین موزه بلگراد است که قصه یوگوسلاوی سابق را برای تماشای عموم گذاشته‌اند.
پرواز تهران به بلگراد، حدود ۴ ساعت زمان می‌برد و به راحتی به فرودگاه نیکلا تسلا می‌رسید.
به همراه عزیزانتان بار سفر ببندید و برای دیدن بلگراد زیبا، تور صربستان را رزرو کنید.
 
کد مطلب: 53621
برچسب ها: گردشگری رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام