۰
plusresetminus
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵

فناوری بلاک چین به کاهش کربن کمک می‌کند

ایتنا - فناوری بلاک چین بسیار فراتر از صنعت رمزنگاری است و امروزه استفاده از آن را می‌توان در بخش‌های مختلف زندگی مشاهده کرد.
فناوری بلاک چین به کاهش کربن کمک می‌کند

در حال حاضر شورای شهر انگلیس تصمیم گرفته که از این فناوری جدید برای محافظت از سیاره زمین استفاده کند.

لیورپول در سال 2018 برای نخستین‌بار با استفاده از فناوری بلاک چین به کاهش انتشار کربن کمک کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، لیورپول از سال 2012  تاکنون، میزان انتشار کربن را بیش از 558 هزار تن کاهش داده است و از عوامل این کاهش نصب بیش از 15 هزار چراغ خیابانی LED برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روشنایی خیابان‌ها بوده و در نتیجه مصرف انرژی 82 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این برنامه تا قبل از سال 2030 انتشار کربن، 40 درصد کاهش داشته و علت این مورد نیز استفاده از برنامه بلاک‌چین بنیاد Poseidon در کاهش انرژی است.
با این برنامه ارائه شده مقابله با تاثیرات تغییرات اقلیمی از طریق فعالیت‌های روزمره امکانپذیر شد و با مشارکت مدارس و کسب و کار، افراد فعالیت‌های مثبت در کاهش انتشار کربن را فرا می‌گیرند.

لیسلو گیریکز، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Poseidon  اظهار کرد: لیورپول نمونه‌ای درخشان برای شهرهای دیگر در انگلستان و سراسر جهان است که از طریق استفاده از فناوری بلاک چین یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای امروز را رفع خواهد کرد. پلت‌فرم ما کاملا مقیاس‌پذیر است و زمان آن فرا رسیده که دیگر شهرها نیز اقداماتی در این زمینه انجام دهند.
Poseidon  بنیادی غیرانتفاعی است که تلاش می‌کند نامی جدید در نوآوری بلاک چین ایجاد کند. این شرکت قصد دارد افراد، سازمان‌ها و دولت‌ها را به منظور ایجاد مشارکت در اقدامات اقلیمی از طریق روش‌های جدید با ابزارهای خرده فروشی در اقدامات اقلیمی با مدل‌های کسب و کار و معاملات خرده‌فروشی خود جذب کند.

پلت‌فرم بلاک چین بنیاد Poseidon در ماه مه و جولای 2018 برنامه کاربردی قابل توجه‌ای ارائه کرده است. بنیاد Poseidon  با غول خودرو لیورپول BAC Mono همکاری دارد و برای ساخت نخستین خودروی سبز در جهان همکاری می‌کند.
کد مطلب: 53603
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام