۰
plusresetminus
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

سامسونگ در صدد ساخت صفحه نمایش OLED «نشکن» برای تلفن همراه

ایتنا - سامسونگ در شرایطی بر ساخت یک گوشی تاشو متمرکز شده که تقاضا برای گوشی‌های همراه کاهش یافته است. ارائه وجه تمایز محصولات برای تولیدکنندگان گوشی‌ها سخت‌تر شده، و مصرف کنندگان دیگر مانند سابق احساس نمی‌کنند که نیاز به خرید دستگاه جدیدتری داشته باشند.
سامسونگ صفحه نمایش «نشکن» موبایل می‌سازد
 
نخستین گوشی واقعا قابل خمش احتمالا به زودی عرضه خواهد شد.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از cnet، یکی از گوشی‌های آتی گلکسی سامسونگ احتمالا یک صفحه انعطاف‌پذیر خواهد داشت که نشکن است، تا بدین ترتیب نخستین موبایل واقعا تاشو عرضه شود.
این غول الکترونیک کره اعلام کرده است که اخیرا پنل موبایلی که اخیرا ساخته است از Underwriters Laboratories گواهی دریافت کرده، که به معنای آماده بودن آن برای تحویل به مشتریان در دستگاه‌های واقعی است.

سامسونگ اعلام کرده که انتظار دارد این پنل جدید در بازارهایی غیر از تلفن همراه، از جمله خودروسازی، دستگاه‌های نظامی موبایل و کنسول‌های بازی قابل حمل، نیز کاربردهایی بیاید.
 
سامسونگ در شرایطی بر ساخت یک گوشی تاشو متمرکز شده که تقاضا برای گوشی‌های همراه کاهش یافته است. ارائه وجه تمایز محصولات برای تولیدکنندگان گوشی‌ها سخت‌تر شده، و مصرف کنندگان دیگر مانند سابق احساس نمی‌کنند که نیاز به خرید دستگاه جدیدتری داشته باشند.
به گزارش Gartner، در سه ماهه چهارم، مجموع فروش تلفن همراه برای نخستین بار کاهش یافت.
 
به گفته سامسونگ، این پانل OLED انعطاف‌پذیر از یک زیرلایه نشکن ساخته شده که یک پنجره رویی به آن چسبیده است. نمایشگرهای انعطاف‌پذیری که در حال حاضر به صورت تجاری در دسترس هستند وقتی در معرض ضربه شدید قرار بگیرند احتمال زیادی دارد که بشکنند.
به گزارش ایتنا ظاهرا چنین اتفاقی برای نمایشگر جدید سامسونگ نمی‌افتد.
 
صفحه نمایش نشکن

هوجونگ کیم، یکی از سخنگویان شرکت Samsung Display، در بیانیه‌ای اعلام کرد که: «این پنجره پلاستیکی تقویت شده به طور خاص برای دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل علاوه بر مشخصه‌های نشکنی که دارد، دارای وزن کم، قابلیت انتقال و سختیی است، که تا حدود زیادی مشابه با شیشه هستند.
 
به گفته سامسونگ این نمایشگر تست‌های دوام دشواری را پاس کرده است، از جمله 26 بار افتادن مداوم از ارتفاع حدود 120 سانتیمتری، و به کارکرد نرمال خود ادامه داد، بدون اینکه صدمه‌ای به بخش جلویی، پهلوها یا لبه‌اش وارد شود.
 
سامسونگ بر سر اعلام عرضه نخستین تلفن هوشمند تاشو با هواوی در حال رقابت است. برای نخستین بار DJ Koh رییس Samsung Mobile بود که از طرح‌های این شرکت برای عرضه یک گوشی گلکسی تاشو خبر داد و قبلا به خبرنگاران گفته بود که یک گوشی تاشو در سال جاری عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 53602
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام