۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
در واتس اپ؛

صوت‌هایی که به متن تبدیل می‌شوند

ایتنا - واتس اپ نسخه جدیدی را برای کاربران آیفون منتشر کرده که به واسطه آن قادر خواهند بود با بهره گیری از دستیار صوتی سیری، برای گروههای واتس اپ پیام بفرستند.
صوت‌هایی که به متن تبدیل می‌شوند

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.
این پیام‌رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

اگر شما نیز جز آن دسته از کاربران iOS اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ هستید، نسخه به روزرسانی شده این اپلیکیشن به همراه قابلیت جدید و جذاب آن می تواند در تسهیل انجام کارهای روزمره شما کمک کرده و خبر بسیار خوشایندی برایتان محسوب شود چراکه تاکنون کاربران قادر بودند تنها در چت و مکالمات خصوصی، از دستیار صوتی سیری Siri اپل استفاده کنند و پیام خود را به صورت صوتی ارسال و تبدیل به پیام متنی کنند.

اما حالا واتس اپ با به روزرسانی و آپدیت نسخه iOS خود، به کاربران واتس اپی آیفون این امکان را می‌دهد تا در گروه‌های این پیام رسان نیز بتوانند از دستیار صوتی سیری بهره مند شوند و در صورت داشتن مشغله و عدم توانایی در تایپ کردن و ارسال پیام های متنی، از این قابلیت جدید استفاده کرده و لذت ببرند.

البته لازم به ذکر است که در صورت استفاده از امکان ارسال دستور صوتی و تبدیل آن به پیام متنی در گروه‌های واتس اپ، دستیار صوتی سیری از شما تاییدیه‌ای مبنی بر اطمینان از ارسال آن به گروه موردنظر می خواهد و پیام شما تنها در صورت تایید، به افراد و گروه مدنظر شما فرستاده خواهد شد.
کد مطلب: 53581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام