۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳

ساعت پیکسل با گوشی پیکسل می‌آید

ایتنا - کاربران قادر خواهند بود ساعت هوشمند، گوشی و لپ‌تاپ های پیکسل گوگل را هم زمان دریافت و تهیه کنند.
ساعت پیکسل با گوشی پیکسل می‌آید

گوگل پیش‌تر هم اعلام کرده بود که می‌خواهد از یک ساعت هوشمند تحت عنوان پیکسل هم زمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار جدیدش، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری از ایسنا، با توجه به آنکه این روزها بازار ساعت‌های هوشمند به شدت داغ شده است و کاربران بسیاری در سراسر جهان از خریداری و استفاده این گجت‌های هوشمند استقبال بی‌نظیری کرده‌اند، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره به تولید و طراحی ساعت‌های هوشمند نیز روی آورده‌اند.

با توجه به آنکه گوگل خود شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل اندروید است و بسیاری از ساعت‌های هوشمند نیز به سیستم عامل اندروید ور او اس (android wear OS) مجهز هستند، حالا گوگل تصمیم گرفته که یک ساعت هوشمند جدید را تحت عنوان پیکسل معرفی و به بازار عرضه کند که قرار است هم زمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در اکتبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شود.

این تازه‌ترین گزارشی است که از سوی ایوان بلاس – فردی که به افشاگری در فضای مجازی مشهور است – در صفحه کاربری توییتر وی منتشر شده است و نشان می‌دهد علاوه بر این محصولات جدید، نسل دوم لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک با حاشیه‌های باریک‌تر نیز وارد بازار خواهد شد.  

این خبر برای آن دسته از کاربران و علاقمندانی که منتظر خریداری محصولات گوگل هستند، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود چراکه آن‌ها قادر خواهند بود ساعت هوشمند، گوشی و لپ‌تاپ های پیکسل گوگل را هم زمان دریافت و تهیه کنند.
کد مطلب: 53571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام