کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهای جدید درباره گوشی تاشوی سامسونگ

2 مرداد 1397 ساعت 12:02

ایتنا - نام گوشی تاشو و انعطاف‌پذیر سامسونگ، گلکسی ایکس نخواهد بود.



تاکنون شایعات بسیاری مبنی بر گوشی تاشوی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است که همگی نشان می‌داد نام این محصول جدید گلکسی ایکس (Galaxy X) خواهد بود. اما حالا تازه‌ترین گزارش‌ها این مساله را رد می‌کند.

با اینکه تاکنون انتظار می‌رفت که سامسونگ نیز به پیروی از اپل از محصول جدید و غافل گیرکننده خود تحت عنوان ایکس رونمایی و پرده‌برداری کند، حالا بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان فعال در این شرکت کره‌ای، این موضوع برای نام‌گذاری گوشی هوشمند و تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس رد شده است. در صورتی که پیام این کارمند در صفحه کاربری توییترش درست باشد، ممکن است سامسونگ نام و نشان دیگری را برای این محصول خود در نظر گرفته باشد.

هنوز معلوم و مشخص نشده است که سامسونگ چه نامی را برای این محصول جدید و تاشوی خود درنظر گرفته است اما این پیام توییتری نشان می‌دهد که سامسونگ در حال ساخت و طراحی یک گوشی هوشمند مخصوص بازی (Gaming) است و احتمال دارد نام گلکسی ایکس را برای آن انتخاب کند.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، طراحی گوشی تاشوی سامسونگ در ماه ژوئن سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به پایان می‌رسد و احتمالا در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نیز رونمایی و معرفی خواهد شد. قرار است این گوشی به یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچی مجهز شود که قادر است به صورت عمودی خم شود.
به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تولید اولیه این محصول را به علت نامشخص بودن میزان تقاضا و استقبال از آن، تنها چیزی حدود ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دستگاه محدود کند.

قیمت آن نیز پیش‌بینی می‌شود حدود 2000 دلار خواهد بود. حالا برای اطمینان از نام و نشان تجاری گوشی هوشمند و تاشوی سامسونگ باید تا زمان رونمایی و عرضه رسمی آن منتظر بمانیم.


کد مطلب: 53568

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53568/خبرهای-جدید-درباره-گوشی-تاشوی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir