۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

عرضه نرم‌افزاری برای مدیریت امنیت اطلاعات از سوی محققان کشور

ایتنا - محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سیستمی برای مدیریت امنیت اطلاعات در سازمان‌ها عرضه کردند.


سید علیرضا مهدوی اردستانی، مجری طرح، مشاوره، آموزش و تولید نرم‌افزارهای مدیریت فناوری و امنیت اطلاعات را از حوزه‌های فعالیت این شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: بر این اساس خدمات و محصولات شرکت در حوزه‌های "مشاوره و آموزش خدماتی همچون سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)"، "آزمون نفوذپذیری (Pen Test)"، "سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)" و "سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS)" است.

وی ادامه داد: تولید محصولات نرم‌افزاری مانند نرم‌افزار سامانه مدیریت امنیت اطلاعات به نام "بادبان" و سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به نام "کاربان" از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

مهدوی اردستانی با اشاره به جزئیات نرم‌افزار مدیریت امنیت اطلاعات بادبان خاطر نشان کرد: این نرم افزار برای طراحی و پیاده‌سازی چرخه‌ کامل مدیریت امنیت اطلاعات بوده که دارای ماژول‌های مختلفی مانند انطباق‌سنجی، مدیریت دارایی و ریسک، مدیریت اسناد و روش‌های اجرایی، سنجش عملکرد و ممیزی است.

مجری طرح با بیان اینکه این نرم‌افزار مبتنی بر استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO/IEC 27001:2013 طراحی شده است، ادامه داد: هدف از طراحی و توسعه‌ این نرم‌افزار، خودمحورسازی سازمان‌ها در راستای طراحی، پیاده‌سازی‌، استقرار و نگهداشتن سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) است.

این شرکت دانش‌بنیان دارای رتبه یک نظام ملی امنیت اطلاعات (نما) از سازمان فناوری اطلاعات است.
کد مطلب: 53566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام