۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷

رونالدینیو فوتبالیست سابق، استراتژی e-sports را در پیش می‌گیرد

ایتنا - سکه فوتبالی رونالدینیو (RSC)، که با همکاری استارتاپ World Soccer Coin مستقر در مالت توسعه داده شده، این هفته وارد فاز عرضه اولیه سکه (ICO) شد.
رونالدینیو هم ارز مجازی عرضه می‌کند
با افزایش استفاده از ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین، چهره‌های مشهور مانند رونالدینیو فوتبالیست شهیر نیز وارد این عرصه شده و طرحی جدید ارائه نموده است.
این طرح برای توسعه فوتبال در محیط‌های دیجیتالی دربرگیرنده ایجاد ارز مجازی اختصاصی خود این بازیکن می‌شود.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از zdnet، رونالدینیو فوتبالیست مشهور بزریلی یک طرح ورزشی الکترونیکی(e-sports) را اعلام نموده که دربرگیرنده ارائه ارز مجازی خود این بازیکن در هفته جاری می‌شود.
 
سکه فوتبالی رونالدینیو(RSC)، که با همکاری استارتاپ World Soccer Coin مستقر در مالت توسعه داده شده، این هفته وارد فاز عرضه اولیه سکه (ICO) شد.
بدین ترتیب مجموعا 350 میلیون RSC برای فروش در دسترس خواهند بود.
 
هدف این استراتژی، که عرضه ارز مجازی را شامل می‌شود، ایجاد یک آکادمی فوتبال، میزبانی از مسابقات لیگ آماتور و جهانی، و همچنین توسعه فوتبال در محیط‌های دیجیتالی می‌شود.
 
ارز مجازی فوتبالی رونالدینیو

جنبه دیجیتالی این پروژه دربرگیرنده توسعه یک پلتفرم شرط‌بندی و بازار، استادیوم‌های مجهز به قابلیت‌های واقعیت مجازی –زمین‌های دنیای واقعی با تکنولوژی لازم برای ثبت و آنالیز عملکرد بازیکن– و یک دیتابیس بلاک چین می‌شود که با آن تیم‌های جدید خلق می‌شوند.
گفتنی است همه سرویس‌ها مبتنی بر تکنولوژی تامین شده توسط شرکت ژاپنی NEO خواهند بود.
 
این استادیوم‌های مجازی در 300 نقطه از جهان در طی سه سال آینده توسعه داده خواهند شد، که دو تای اولشان قرار است اواخر ماه جاری میلادی در آسیا راه‌اندازی شوند.
 
انتظار می‌رود که استادیوم‌های فیلیپین، ویتنام و تایلند در سال 2019 عملیاتی شوند و تورنمنت e-sports در ژوئیه 2019 در بانکوک برگزار خواهد شد.


توییت رونالدینیو در مورد پروژه‌اش: «زمانی شما فوتبال بازی می‌کنید آزاد هستید، خوشحال هستید. شادی برای همه عاشقان فوتبال در سراسر جهان. ممنون برای تمام حمایت‌های شما! پروژه سکه رونالدینیو!»
 
کد مطلب: 53560
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام