کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت حذف فالوئر به اینستاگرام اضافه می‌شود

29 تير 1397 ساعت 22:19

ایتنا - اینستاگرام قصد دارد ویژگی «حذف فالوئر» را ارائه کند.





به گزارش سرویس اخبار شبکه اجتماعی از مهر، اینستاگرام سعی دارد ویژگی جدیدی را ارائه کند که به کاربران اجازه می دهد فالوئرهای خود را حذف کنند.
سخنگوی این شرکت تایید کرده هم اکنون آزمایش های این ویژگی در حال اجرا است. پیش از این فقط اگر پروفایل کاربران Private بود، کاربران می توانستند فالوئرهای خود را حذف کنند. در غیر اینصورت آنها تنها قادر به مسدود کردن برخی حساب های کاربری خاص بودند. به این وسیله صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی‌دهد.


ویژگی « حذف فالوئر»  که چندماه است درباره آن شایعاتی منتشر می شود، علامتx را کنار نام کاربری فرد نشان می دهد. به این ترتیب صاحب حساب کاربری می تواند به طور دستی اجازه ندهد کاربران مورد نظر او را فالو کنند.
با کلیک روی x پنجره ای باز می شود که حاوی دو گزینه «حذف» و«لغو»است. همچنین این پیام نیز مشاهده می شود: اینستاگرام به کاربر اطلاع نمی دهد که از فهرست فالوئرهای شما حذف شده است.
به عقیده برخی از کارشناسان فناوری این ویژگی برای افرادی مفید است که تمایلی ندارند دوستان قدیمی یا کارفرمایانشان حساب کاربری آنها را ببینند.


کد مطلب: 53509

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53509/قابلیت-حذف-فالوئر-اینستاگرام-اضافه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir