کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با لبخند اتاق تحویل بگیرید: تشخیص چهره در هتل‌های چین

25 تير 1397 ساعت 14:53

ایتنا - این تکنولوژی جدید به کاهش اتلاف وقت میهمانان هتل‌ها و کاهش زمان تحویل اتاق به کمتر از یک دقیقه، در مقایسه با حداقل سه دقیقه در یک کانتر نرمال، کمک خواهد کرد.


 
میهمانان چینی هتل‌های Marriott International، بزرگ‌ترین هتل زنجیره‌ای دنیا، به زودی می‌توانند با یک اسکن سریع خصوصیات صورتشان check-in انجام دهند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از رویترز، ماریوت اعلام کرد که در ماه جاری به منظور تست check-in با فناوری تشخیص چهره در دو هتل زنجیره‌ای اقدام به یک سرمایه‌گذاری مشترک با گروه علی بابا غول تجارت الکترونیکی چین خواهد کرد.
چین پیشتاز استفاده از تشخیص چهره برای انواع اقسام کارها، از کمک به کنترل مراسمات عمده زنده تا سفارش دادن فست فود است، و البته تقویت سیستم نظارت داخلی که به خاطر مورد هجوم واقع شدن حریم خصوصی باعث بروز نگرانی‌هایی میان فعالان حقوق حریم خصوصی شده است.
 
این سرمایه‌گذاری مشترک اعلام کرده است که این تکنولوژی جدید به کاهش اتلاف وقت میهمانان هتل‌ها و کاهش زمان تحویل اتاق به کمتر از یک دقیقه، در مقایسه با حداقل سه دقیقه در یک کانتر نرمال، کمک خواهد کرد.
 
تشخیص چهره

بنا بر اعلام این شرکت، میهمانان چینی باید از کارت شناساییشان اسکن بگیرند، یک عکس بگیرند و جزئیات تماسشان را در یک ماشین اتوماتیک وارد کنند. این دستگاه پس از راستی آزمایی هویت و اطلاعات رزوراسیون، کارت کلید اتاق را تحویل خواهد داد.
 
این طرح پایلوت در دو هتل ماریوت در هانگژو و سانیا در استان جزیره‌ای گرمسیری‌هاینان به اجرا در خواهد آمد.
 
سایت ماریوت در اوائل سال جاری توسط مراجع محلی به این خاطر به عنوان تنبیه بسته شد که در یک پرسشنامه از مشتریان، تایوان و تبت، مناطق تحت ادعای مالکیتی چین، را به عنوان کشورهایی جدا از چین لیست کرده بود.
 
در سپتامبر سال گذشته، KFC چین، با هدف جذب قشر جوان‌تر مصرف کنندگان که با تکنولوژی آشنایی دارند، یک سیستم تشخیص چهره “Smile to Pay” را در یک فروشگاه در شهر هانگژو در شرق چین راه‌اندازی کرد.
 


کد مطلب: 53446

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53446/لبخند-اتاق-تحویل-بگیرید-تشخیص-چهره-هتل-های-چین

ايتنا
  https://www.itna.ir