کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

​​​​​​​عرضه اپ همکاری Whiteboard مایکروسافت برای ویندوز 10 و iOS

24 تير 1397 ساعت 18:41

ایتنا - این اپ این امکان را فراهم می آورد که کاربران چه شخصا و چه از راه دور از یک استایلوس، صفحه کلید یا انگشت برای اشتراکگذاری یادداشتها، گرافها، شکلها و تصاویر میان گروهشان استفاده کنند.



برای این کار، استایلوس، و یا انگشتانتان، را آماده داشته باشید!
 
به گزارش سرویس اخبار نرم‌افزار از رایورز به نقل از cnet، شرکت مایکروسافت به کار بر روی اپلیکیشن همکاریش موسوم به Whiteboard بازگشته است.
بنا بر اعلام مایکروسافت در روز پنجشنبه گذشته، این ابزار مبتنی بر قلم استایلوس اکنون برای دانلود توسط ویندوز 10 قابل دسترسی است و به زودی در اختیار کاربران سیستم عامل همراه iOS نیز قرار خواهد گرفت.
اپ مزبور این امکان را فراهم می‌آورد که کاربران چه شخصا و چه از راه دور، از یک استایلوس، صفحه کلید یا انگشت برای اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها، گراف‌ها، شکل‌ها و تصاویر میان گروهشان استفاده کنند.
 
در همین خصوص، شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای ذکر نموده است که «اپ وایت‌بورد تجسم دیجیتالی وایت‌بورد فیزیکی است که همگان با آن آشنایی دارند، ولی با قابلیت‌هایی بهتر از آن. این اپ یک بوم هوشمند شکل آزاد است که در آن تیم‌ها و افراد می‌توانند به صورت زمان واقعی، به ایده‌پردازی، آفرینش، و همکاری بصری با یکدیگر بپردازند.»
 


همچنین یک نسخه پیش‌نمایش وب نیز در دسترس است، و مایکروسافت گفته است که «در آینده» یک نسخه اندروید از آن نیز ارائه خواهد نمود.
مایکروسافت مدتی بود به تبلیغ برای اپ وایت‌بوردش می‌پرداخت و در ماه دسامبر یک پیش‌نمایش عمومی را برای کاربران ویندوز 10 در دسترس قرار داد.
 
وایت‌بورد برای ویندوز 10 از Windows Store قابل دانلود است. یک نسخه از آن برای دستگاه‌های iOS «به زودی» در App Store در دسترس قرار خواهد گرفت، و پیش‌نمایش وب از مایکروسافت قابل دانلود است.
 
بنا بر اعلام مایکروسافت، برای دستگاه‌های ویندوز 10 به یک حساب رایگان مایکروسافت یا حساب پولی آفیس 365 نیاز خواهد بود، و در حال حاضر برای پیش‌نمایش‌های وب و iOS نیاز به یک حساب تجاری آفیس 365 وجود خواهد داشت.
 


کد مطلب: 53435

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53435/عرضه-اپ-همکاری-whiteboard-مایکروسافت-ویندوز-10-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir