۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

FedEx، پس از خسارت دیدن از حمله NotPetya در امنیت و IT انعطاف‌پذیر سرمایه‌گذاری می‌کند

سازمانهایی که قادر به تلفیق امنیت سایبری در مدل کسب و کارشان باشند و آن را به شکلی طراحی کنند که به یک دارایی رقابتی تبدیل شود احتمال بیشتری خواهد داشت که از حملات سایبری نسبتا جان سالم به در ببرند.
FedEx، پس از خسارت دیدن از حمله NotPetya در امنیت و IT انعطاف‌پذیر سرمایه‌گذاری می‌کند
 
بنا بر گزارش درآمدهای سه ماهه چهارم FedEx، عواید این شرکت در سال مالی 2018 به 17.3 میلیارد دلار رسید، که، با وجود از دست دادن 400 میلیون دلار به علت حمله NotPetya در ژوئن سال گذشته،  1.6 میلیارد دلار نسبت به سال مالی 2017 بیشتر است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سیودایو، بالا رفتن نرخ‌ها و افزایش ترافیک باربری به عنوان عوامل این رشد درامدی شناخته شده‌اند، هرچند که دیوید کانینگهام رییس و مدیرعامل FedEx Express به نقشی که فروش، خدمات مشتریان و IT در گذر از این وضعیت سخت ایفا کردند اذعان دارد.
مدیر ارشد مالی این شرکت می‌گوید که با وجود افزایش درآمدها، هزینه‌های یکپارچه‌سازی به علت این حمله بسیار بالا بوده است.
این شرکت اکنون سرمایه‌گذاری بیشتری در IT انعطاف‌پذیر و سایبر می‌کند.
 
مدیر ارشد اطلاع‌رسانی آن می‌گوید که این شرکت حمل و نقل با رو آوردن به استقلال بلاک‌چین، لجستیک مبتنی بر سنسور و سنسورهای کم‌مصرف بلوتوث FedEx در حال گسترش بخشیدن به پورتفولیوی تکنولوژیش است.
با این حال تنظیم زیرساخت، شبکه‌های وای‌فای و مدیریت داده‌ها در سیستم‌های بک‌اند برای پشتیبانی از این تغییرات به کندی پیش می‌رود.
 


FedEx در سال گذشته مورد حمله NotPetya، که با نام Nyetya نیز شناخته می‌شود، مواجه شد که هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون دلار برای این شرکت به دنبال داشت.
این شرکت حمل گفته است که TNT Express، زیرمجموعه خدمات ترابری بین‌المللیش، از این حمله وایپر متاثر شده است.
 
نحوه رو آوردن شرکت‌ها پس از یک حمله سایبری گویای اذعان آنها به تحولات دیجیتالی است. سازمان‌هایی که قادر به تلفیق امنیت سایبری در مدل کسب و کارشان باشند و آن را به شکلی طراحی کنند که به یک دارایی رقابتی تبدیل شود احتمال بیشتری خواهد داشت که از حملات سایبری نسبتا جان سالم به در ببرند.
 
به عنوان مثال، با رویکرد کدی به زیرساخت، شرکت‌ها برای جلوگیری از یک حمله، از طریق آسیب زدن به برگشت سرمایه‌گذاری طرف مهاجم، مجهزتر خواهند بود.
 
FedEx در حال انجام ارتقاهای تکنولوژی بر روی مدل‌های عملیاتیش است. در حالی که تکنولوژی تقریبا همه ابعاد عملیات‌های کسب و کار را بهبود می‌بخشد، ولی FedEx به گفته مدیر ارشد بازرگانی و بازاریابی این شرکت بر نحوه ترکیب تکنولوژی با دارایی‌های فیزیکی و انسانی متمرکز است.
 
رهبران FedEx می‌دانند که سرمایه‌گذاری در تکنولوژی جدید نهایتا باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی و در نتیجه افزایش بهره‌وری منتهی خواهد شد.
 
کد مطلب: 53414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام