کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بتای عمومی iOS 12 اکنون برای دانلود در دسترس است

19 تير 1397 ساعت 13:21

اپل، مانند گوگل، در حال عرضه ابزارهایی است که کاربران بهتر بتوانند مقدار زمانی به دستگاه‌هایشان زل می زنند را پایش و محدود کنند.


در این نسخه هنوز همه قابلیت‌های این سیستم عامل برای آزمودن در دسترس قرار نگرفته‌اند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، اگر شما از باگ‌های احتمالی، نگرانی ندارید اکنون می‌توانید iOS 12 را از طریق برنامه بتای عمومی اپل دانلود کنید.
این سیستم عامل، که بر روی همه دستگاه‌هایی که از iOS 11 استفاده می‌کنند پشتیبانی می‌شود، بر بهبود عملکرد و پایایی متمرکز است، و اپل مدعیست که این نسخه وظایف روزمره بر روی آیفون و آیپد را سریع‌تر و پاسخگوتر خواهد کرد، به طوری که دوربین آن 70 درصد سریع‌تر بالا خواهد آمد و راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها تا 40 درصد سریع‌تر خواهد شد.
 
شرکت اپل، مانند گوگل، در حال عرضه ابزارهایی است که کاربران بهتر بتوانند مقدار زمانی به دستگاه‌هایشان زل می‌زنند را پایش و محدود کنند.
یک اپ 'Screen Time' جدید خلاصه‌ای از فعالیتهای هفتگی را برای شما ارسال خواهد کرد، و نشان می‌دهد که چقدر زمان صرف وقت در اینستاگرام کرده‌اید، و در عین حال ابزاری به نام 'app limits' برای شما امکان محدودسازی زمانی شما (یا کودکانتان) هر روز صرف اپ‌های مشخصی می کنید را فراهم می‌آورد.
 
همچنین، قابلیت جدید 'bedtime' ضدمزاحمت باعث خواهد شد که اطمینان حاصل کنید هیچ نوتیفیکیشنی از [بازی] Candy Crush شما را بیدار نخواهد کرد، و در عین حال پشتیبانی از نوتیفیکیشن‌های گروهی مقدار زمانی که پاپ آپ‌ها حواستان را پرت می کنند کاهش خواهد داد.


 
iOS 12 همچنین با خود پشتیبانی از تماس‌های Group FaceTime، نسخه آپدیت شده اپهای Photos، News و Stocks، پشتیبانی چندکاربره برای Face ID، و Memoji برای کاربران آیفون ایکس را به همراه می‌آورد.  
 
با این حال، آنگونه که سایت CNET نقل کرده است، همه قابلیت‌های جدید iOS 12 برای امتحان کردن این بتای عمومی نخست در دسترس نخواهند بود.
قابلیت‌های جدید واقعیت افزوده از ARKit 2 (از جمله پشتیبانی برای گیمینگ چندکاربره و اپ جدید سنجشگر اپل) و همچنین Siri Shortcuts، قابلیتی که برای شما امکان ایجاد درخواست‌های سفارشی برای دستیار دیجیتالی اپل را فراهم می‌آورد، فعلا در دسترس قرار نمی‌گیرند.
 
طبیعتا اپل توصیه کرده است که فعال iOS 12 را بر روی آیفون یا آپید اصلیتان دانلود نکنید؛ ولی اگر مایلید ریسک این کار را بپذیرید، ابتدا از دستگاهتان بکاپ بگیرید، و سپس به وب‌سایت برنامه نرم‌افزاری بتای اپل بر روی دستگاهتان مراجعه نموده و دستگاهتان را در آنجا ثبت کنید.
به محض انجام این کار، خواهید توانست iOS 12  را با رفتن به Settings > General > Software Update دانلود کنید.

 


کد مطلب: 53374

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53374/بتای-عمومی-ios-12-اکنون-دانلود-دسترس

ايتنا
  https://www.itna.ir