۰
plusresetminus
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱

همکاری مایکروسافت و InMobi هند برای ارائه قابلیت‌های بازاریابی به مشتریان سازمانی

مایکروسافت اعلام کرد که، با هدف ارائه بینشهای بازاریابی با پشتوانه هوش مصنوعی به مشتریان ابری آژور، با شرکت تکنولوژی هندی تبلیغات موبایلی همکاری خواهد داشت.
همکاری مایکروسافت و InMobi هند برای ارائه قابلیت‌های بازاریابی به مشتریان سازمانی
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که، با هدف ارائه بینش‌های بازاریابی با پشتوانه هوش مصنوعی به مشتریان ابری آژور، با شرکت تکنولوژی هندی تبلیغات موبایلی همکاری خواهد داشت.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از رویترز، شرکت InMobi که حدود 40 هزار تا 50 هزار مشتری سازمانی دارد، برای شرکت‌ها امکان گردآوری بینش‌ها را بر روی پایگاه مشتریانش فراهم می‌آورد تا بدین طریق به آنها برای سنجش قابلیت‌های بازار کمک شده باشد.   
تحت این شراکت با مایکروسافت، InMobi پلتفرمش را برای بازاریابان از طریق «ابر بازاریابی InMobi» بسط خواهد داد، در حالی که ابر تبلیغاتی آن به آژور نقل مکان می‌کند.
 
ناوین تواری بنیانگذار و مدیرعامل InMobi گفت که: «با گستره جهانی مایکروسافت، در کنار تکنولوژی اولویت موبایلی InMobi، ما می‌توانیم تغییرات چشمگیر واقعی در اکوسیستم بازاریابی ایجاد نمائیم.»
وی همچنین افزود که تغییراتی بنیادین در صنعت تبلیغات و بازرگانی رخ داده و مشتریان اکنون به دستگاه‌های متصل متعددی دسترسی دارند.
 
تواری، که فارغ‌التحصیل دانشکده کسب و کار هاروارد است، گفت که این ابر بازاریابی در چند مرحله در طی شش ماه آینده در سطح جهانی ارائه خواهد شد.
دسترسی به آن احتمالا از ایالات متحده، استرالیا و بخش‌هایی از آسیا آغاز شده و بعدا به چین خواهد رسید.
 


ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت که «ترکیب آژور مایکروسافت و پلتفرم‌های بازاریابی InMobi تجربیات هوشمندانه جدیدی درباره مشتریان و بینشهای کسب و کار به سازمان‌ها در نقاط مختلف جهان انتقال خواهد داد.»
 
بخش عمده رشد اخیر مایکروسافت نشات گرفته از کسب و کار رایانش ابریش بوده است، چرا که شرکت‌های تجاری فزاینده‌ای به دنبال کاهش هزینه‌های ذخیره سازی داده‌ها با بهره‌گیری از نرم‌افزار مبتنی بر ابر و انتقال اپلیکیشن‌هایشان به دیتاسنترها هستند.
 
آژور محصول ابری پرچمدار این شرکت، که با زیرساخت ابری غالب Web Services شرکت آمازون رقابت می‌کند، در سه ماهه سوم اخیر منتهی به 31 مارس رشد 93 درصدی عایدی را به ثبت رساند.
 
بخشی از شراکت مایکروسافت و InMobi می‌تواند همکاری بر روی توسعه هوش مصنوعی و قابلیت‌های بلاکچین باشد.
مدیر منطقه‌ای مایکروسافت در هند گفت که هند، با جمعیت عظیمی که دارد، همچنان فرصتی بزرگ برای AI به شمار می‌رود.
 
کد مطلب: 53271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام