کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

​​​​​​​آغاز فعالیت سرویس‌های خودران در مرکز شهر دیترویت

سايت خبری ايتنا , 8 تير 1397 ساعت 1:08

ایتنا - این سرویس جایگزین اتوبوس‌های راننده‌داری می‌شود که در حال حاضر در این مسیر فعالیت دارند، و در روزهای کاری از 5 صبح تا نیمه شب کار خواهد کرد.



با راه‌اندازی خودروهای خودران در دیترویت، این سرویس‌ها مسئولیت رفت و آمد کارکنان از پارکینگ گاراژاها به دفتر شرکت را بر عهده خواهند داشت.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از cnet، شاتل‌های خودران به سرویس رفت و آمد مرکز شهر دیترویت پیوستند.
استارتاپ May Mobility نخستین شاتل سرویس برقی خودران تجاری خود را در موتور سیتی راه‌اندازی کرد. این برنامه حاصل همکاری بین این شرکت و یک شرکت املاک و مستغلات به نام Bedrock است.
 
البته این سرویس برای عموم نیست. این شاتل‌های شش صندلی برای کارکنان Bedrock هستند، که آنها را بین پارکینگ گاراژ Bricktown و دفتر این شرکت در مرکز دیترویت در یک مسیر رفت و برگشت 1 مایلی انتقال می‌دهند.
این سرویس جایگزین اتوبوس‌های راننده‌داری می‌شود که در حال حاضر در این مسیر فعالیت دارند، و در روزهای کاری از 5 صبح تا نیمه شب کار خواهد کرد.
البته با اهداف ایمنی بیشتر، مراقبانی در این شاتل‌ها در طی این رفت و آمدها حضور خواهند داشت، و این مراقبات امکان متوقف نمودن این خودرو در صورت لزوم را خواهند داشت.
 
مطابق گزارش ایتنا شرکت May Mobility در ابتدا با احتیاط این سرویس را امتحان کرده بود و دوره‌ای طولانی از نقشه‌برداری و تست خیابانی را به صورت مرحله به مرحله طی کرد.
کارکنان Quicken  در ماه اکتبر گذشته به عنوان بخشی از یک روند آزمایشی از این سرویس استفاده کردند، و May Mobility گفت که در حال کار بر روی پیاده‌سازی نظراتی که دریافت کرده است، از جمله "درخواست برای قرار دادن جالیوانی در این خودروها."
 
خودروهای خودران بدون راننده

این استارتاپ اخیرا یک دفتر جدید را در محله کورکتاون دیترویت افتتاح کرد تا از این مکان به ارائه پشتیبانی برای خودروهایش بپردازد و همچنین محلی برای پارکینگ و شارژ آنها باشد.
این شرکت امیدوار است که نهایتا سرویش را برای جای دادن افراد بیشتر و مسیرهای بیشتری در شهرهای دیگر گسترش دهد، از این رو گفته شده که دیترویت تنها "آغاز این روند" است.
 
ادوین اولسون، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران May Mobility، در بیانیه‌ای گفت: «تکنولوژی ما برایمان امکان ارائه سرویس‌های حمل و نقل کاملا مدیریت شده‌ای را فراهم می‌آورد که عملکردی بهتر از سرویس‌های سنتی از جنبه‌های زمان انتظار، رضایتمندی مسافران، و معیارهای دیگر داشته باشد. با بهبود شرایط برای کارکنان و کرایه کنندگان Bedrock، ما به هدفمان که استفاده همگانی و همه روزه از May Mobility است نزدیک‌تر می‌شویم.»
 


کد مطلب: 53270

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53270/آغاز-فعالیت-سرویس-های-خودران-مرکز-شهر-دیترویت

ايتنا
  https://www.itna.ir