کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«اخبار مایکروسافت» به‌روز شد

9 تير 1397 ساعت 11:26

ایتنا – سرویس خبری مایکروسافت با قابلیت‌های جالب توجه از جمله استفاده از ویرایشگرهای انسانی، آپدیت شده است.


مایکروسافت نام سرویس خبری خود را از MSN News به Microsoft News تغییر داده است و برخی قابلیت‌های ویژه به آن افزوده است.
 
غول فناوری آمریکایی در وبلاگ ویندوز گفته است: مایکروسافت نیوز نام جدید موتور اخبار ماست که سایت‌های آشنایی همچون MSN.com و نیز اپلیکیشن Microsoft News برای آی‌اواس و آندروید را که تازه بازطراحی شده است، نیرو می‌‎بخشد. مایکروسافت نیوز علاوه بر اخبار Microsoft Edge، اخبار اپلیکیشنی در ویندوز 10، اسکایپ، ایکس‌باکس و Outlook.com را نیز تامین می‌کند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از وب‌سایت اینکوایرر، مایکروسافت با اشاره به این که به دنبال پشتیبانی از «ژورنالیسم باکیفیت و موثق» است، گفت: ما معتقدیم مطبوعات آزاد و مستند بخش مهمی از ساختار اجتماعی ما را تشکیل می‌دهد.
 
مایکروسافت می‌گوید این کار شبیه آن است که یک اتاق خبر سیار که متعلق به خود شماست در اختیارتان قرار گرفته است.
 
غول فناوری با بیان این که همکاری با بهترین برندهای خبری دنیا باعث افتخار ماست، خاطرنشان کرده است که این فرایند، ارائه‌دهنده نوعی مدل کسب‌وکار است که به مردم امکان دسترسی بدون هزینه به اخبار موثق را می‌دهد و از آن سو، یک منبع درآمد پایدار برای ناشران فراهم می‌آورد.
 

(تصویر: ویرایشگرهای مایکروسافت در مکزیک - عکس از blogs.windows.com)


به گزارش ایتنا در حال حاضر قابلیت‌هایی همچون انتخاب موضوعات مورد علاقه و گزینش منابع خبری برتر، در اختیار کاربران اپلیکیشن‌های iOS و آندروید قرار گرفته است.
از دیگر قابلیت‌های آپدیت جدید می‌توان به ارائه اخبار فوری به صورت هشدار، امکان مطالعه به صورت حالت تاریک (dark theme) در شب اشاره کرد.
 
مایکروسافت می‌گوید «عامل انسانی»، مهمترین تفاوت مایکروسافت نیوز با Google News است. هوش مصنوعی اخبار را جمع آوری می‌کند ولی باقی کار به ویراستارهای انسانی سپرده می‌شود و آنها مواردی را که باید در اولویت باشند، مشخص می‌سازند.
 
کاربران می‌توانند Microsoft News را در صفحه شروع مرورگر Edge نیز در دسترس داشته باشند.
 


کد مطلب: 53267

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53267/اخبار-مایکروسافت-به-روز

ايتنا
  https://www.itna.ir