کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل برندهای DoubleClick و AdWords را بازنشسته می‌کند

9 تير 1397 ساعت 10:59

ایتنا - این شرکت برندهای AdSense و AdMob را که برای تکنولوژی‌های فروش تبلیغاتی مخصوص، به ترتیب، وب‌سایت‌های کوچک و توسعه دهندگان اپ موبایل هستند حفظ خواهد نمود.


شرکت گوگل خبر از انجام بزرگ‌ترین تغییر برند نرم‌افزار تبلیغاتیش داده است؛ این شرکت برندهای DoubleClick و AdWords را برای تسهیل نقاط ورودی برای تبلیغ دهندگان و فروشندگان تبلیغات بازنشسته می‌کند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از رویترز، مسئولان اجرائی گوگل اعلام کرده‌اند که نرخ‌ها تغییر نمی‌کنند، و هیچ سرویسی ادغام نمی‌شود.
این شرکت برندهای AdSense و AdMob را که برای تکنولوژی‌های فروش تبلیغاتی مخصوص، به ترتیب، وب‌سایت‌های کوچک و توسعه دهندگان اپ موبایل هستند حفظ خواهد نمود.
 
ولی ابزار پایه آن برای خرید تبلیغات اکنون Google Ads نامیده خواهد شد، که به موجودی جست‌وجوی گوگل، سرویس ویدئوی یوتیوب آن، اپ استور Google Play و ویژگیهای 3 میلیون شریک آن دسترسی خواهد داشت.
این مسئولان گفته‌اند که رابط پیش‌فرض برای Google Ads با اتوماسیون ساده‌سازی خواهد شد تا طراحی تبلیغات و تصمیم‌گیری درباره اینکه در کجا باید اجرا شوند آسان‌تر شود.
 
نرم‌افزار پیشرفته برای خریداران تبلیغات «پلتفرم بازاریابی گوگل» نامیده خواهد شد. Google Ads Manager یک ابزار مکمل برای فروشندگان بزرگ خواهد شد.
 


سریدار راماسوامی، نایب رییس ارشد گوگل در امور تبلیغات، به خبرنگاران گفت که تبلیغ دهندگان وقتی اطلاع می‌یافتند که برای خرید تبلیغات بر روی یوتیوب باید به Google AdWords بروند سردرگم می‌شدند. وی گفت که Google Ads باید به عنوان یک «درب جلویی» جامع عمل کند و سرویس بدهد.
 
AdWords در سال 2000 برای قرار دادن تبلیغات متنی در جست‌وجو راه‌اندازی شد.
به گزارش ایتنا گوگل در سال 2008 نرم‌افزار تبلیغاتی DoubleClick را به تملک خود در آورد. ولی افزایش نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و انحصار در سال گذشته منتقدان گوگل در میان کارشناسان و عموم را به درخواست از رگولاتورهای ضدانحصار برای تقسیم کردن کسب و کار تبلیغاتی گوگل سوق داد، کسب و کاری که جای پای محکمی در تقریبا هر حلقه زنجیره تامین این صنعت دارد.
 
راماسوامی گفت که این سه سرویس تغییر نام داده شده بر گروه‌های مختلفی از کاربران تمرکز دارند و اینکه مشتریان امکان تلفیق ابزارهای غیرگوگلی با این سرویس‌ها را خواهند داشت.
 


کد مطلب: 53265

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53265/گوگل-برندهای-doubleclick-adwords-بازنشسته-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir