۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲

ارزش تخمینی اینستاگرام به بیش از 100 میلیارد دلار رسید

ایتنا - بر طبق داده‌های گردآوری شده توسط Bloomberg Intelligence اینستاگرام، که متعلق به شرکت فیس‌بوک است، اگر یک شرکت مستقل بود، بیش از 100 میلیارد دلار ارزش داشت.
ارزش تخمینی اینستاگرام به بیش از 100 میلیارد دلار رسید
 
بر طبق داده‌های گردآوری شده توسط Bloomberg Intelligence، تخمین زده می‌شود که اینستاگرام، که متعلق به شرکت فیس‌بوک است، اگر یک شرکت مستقل بود، بیش از 100 میلیارد دلار ارزش داشت، رقمی که نشانگر بازدهی 100 برابری این اپلیکیشن است که در سال 2012 به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از cnet، جیتندرا وارال تحلیلگر Bloomberg Intelligence در یک گزارش اخیر خود نوشته است که این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس، که اوائل ماه جاری به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید، احتمالا در 12 ماهه آینده درآمدی بیش از 10 میلیارد دلار خواهد داشت.  
 
به گفته وارال، اینستاگرام سریع‌تر از سایت اصلی فیس‌بوک کاربر جدید جذب می‌کند، و با روند فعلی ظرف پنج سال آینده تعداد کاربران آن از 2 میلیارد نفر خواهد گذشت. در حالی که این شبکه اجتماعی اکنون از این نقطه عطف عبور کرده است، مخاطبان اینستاگرام جوان‌تر از فیسبوک هستند، که باعث می‌شود تا برای تبلیغ دهندگان به گزینه‌ای جذاب‌تر تبدیل شود؛ و برخلاف فیس‌بوک، اینستاگرام همچنان در ایالات متحده در حال رشد است.
 
رشد اینستاگرام

بر اساس داده‌های eMarketer که در اختیار Bloomberg Intelligence قرار گرفته است، اینستاگرام احتمالا حدود 16 درصد از عواید فیس‌بوک را در طی یک سال آینده به خود اختصاص خواهد داد، که رقمی بیش از 10.6 درصد سال گذشته را نشان می‌دهد.

مطابق گزارش ایتنا افزوده شدن تلویزیون ویژه به اینستاگرام، که با نام IGTV شناخته می‌شود، تلاشی برای تسهیل رشد آتی آن ارزیابی می‌شود.
به گفته وارال، بیشتر رشد عواید اینستاگرام در سال 2018 همچنان نشات گرفته از تبلیغات فید خبریش خواهد بود، چرا که این پلتفرم تلویزیونی همچنان در حال توسعه است.
 
گفتنی است سهام فیس‌بوک در سال جاری شاهد افزایش 10 درصدی بوده و هم اکنون در حدود 194 دلار است.
 
کد مطلب: 53263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام