۰
plusresetminus
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۷

فیس‌‌وک Messenger Kids را برای کودکان زیر 13 سال توسعه می‌دهد

ایتنا - این گسترش با وجود انتقاداتی که از سوی گروه‌های رشد کودکان، آموزشی و مصرف کنندگان ابراز شده ادامه یافته است.
فیس‌‌وک Messenger Kids را برای کودکان زیر 13 سال توسعه می‌دهد
اپلیکیشن مسنجر کیدز، که موجب بروز انتقاداتی از سوی گروه‌های حمایت از کودکان شده است، در مسیر انتشار بین‌المللی است.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از cnet، فیس‌بوک در حال گسترش Messenger Kids، اپ چتش که برای کودکان زیر 13 سال طراحی شده، به کشورهای فراتر از ایالات متحده است، هرچند که این اقدام با انتقاداتی مواجه شده است.
 
این اپ که مستقل از اپ اصلی فیس‌بوک است، هیچگونه تبلیغات یا خرید درون اپی ندارد، و فیس‌بوک اعلام کرده است که آن را مطابق با قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان(COPPA) توسعه داده است.
این شرکت اعلام کرد که در حال عرضه این سرویس برای کشورهای پرو و کانادا است.

این بسط با وجود انتقاداتی که از سوی گروه‌های رشد کودکان، آموزشی و مصرف کنندگان ابراز شده ادامه یافته است؛ استدلال این گروه‌ها این است که قرارگیری بیش از حد کودکان و نوجوانان در معرض شبکه‌های اجتماعی برای آنها زیبان‌بار است.
 
گروهی از 20 سازمان شامل «کمپین برای یک کودکی بدون جنبه‌های بازرگانی (CCFC)»، ACLU و «والدین آمریکا» در نامه‌ای سرگشاده به زاکربرگ این اپ را «غیرمسئولانه» دانسته و مصرانه از وی خواستند فعالیت آن را ادامه ندهد.
 
اپلیکیشن مسنجر کیدز

علاوه بر این بسط جهانی، فیس‌بوک برخی از کنترل‌های این اپ را به‌روزرسانی کرده است. به عنوان مثال، اکنون هر دوی والدین قادر به مدیریت اکانت فرزندشان خواهند بود؛ قبلا فقط یکی از آنها این امکان را داشت.
 
فیس‌بوک همچنین یک تعهد(pledge) را برای خانواده‌ها افزوده است، که این شرکت آن را به عنوان مجموعه‌ای از «اصول هدایتگر بین والدین و کودکان که استفاده مسئولانه از Messenger Kids را ترغیب می‌کند» توصیف نموده است. والدین در زمانی که در حال آماده‌سازی اکانت در این اپ برای فرزندانشان هستند این تعهد را خواهند دید.

در حالت ایده آل، انتظار می‌رود که خانواده‌ها پیش از دسترسی یافتن کودکانشان به این ابزار به این اصول تعهد داده باشند.
چهار نکته این تعهد عبارتند از: «مهربان باش»، «احترام را رعایت کن»، «ایمن رفتار کن» و «لذت ببر».
 
این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای انتشار چیزی با عنوان ماموریت قدردانی(appreciation) است، که یک راهنمای تعاملی درون این اپ است که کودکان را به ابراز قدردانیشان از دوستان و خانواده ترغیب می‌کند.
این بخشی از این اپ با عنوان ماموریت‌ها (Missions) است. این بخش به کودکان نحوه انجام کارهای مشخص، از جمله تماس‌های ویدئویی و ارسال عکس‌ها را می‌آموزد.
 
کد مطلب: 53259
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام