کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانستنی های سفر به تایلند

30 خرداد 1397 ساعت 17:07

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد که  سالانه حدود 30میلیون بازدید کننده دارد.


----------------  رپرتاژ آگهی  ------------------


تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد که  سالانه حدود 30میلیون بازدید کننده دارد. شهر بانکوک پایتخت و پرجمعیت ترین شهر تایلند می باشد که از جذابیت های خاص خود برخوردار است.
این کشور با سواحل و جنگل های زیبای خود محل مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت مردم از سراسر دنیا می باشد. همچنین می توانید مطالب و اخبار مربوط به تور تایلند و نیز تور ارمنستان را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.
در اینجا به تعدادی از جاذبه های گردشگری این کشور اشاره می کنیم.
گراند پالاس :
این بنای زیبا و شگفت انگیز که از معروف ترین بناهای تایلند بشمار می آید در شهر بانکوک قرار گرفته است. این قصر به مدت 150 سال محل سکونت پادشاهان تایلند بوده است.


شهر کرابی
این منطقه که در جنوب تایلند قرار گرفته است با 130 جزیره ی بزرگ و کوچک یکی از منحصر به فردترین اماکن گردشگری تایلند می باشد. صخره های زیبا، سواحل ماسه ای سفید، تالاب ها و غارهایی که در درون صخره های قرار گرفته اند و گیاهان خودرو، محلی دنج و پر از آرامش را برای استراحت و تفریح بوجود آورده اند. مطالب بیشتر در مورد : تور ارزان گرجستان
 


پارک ملی “ Khao Yai”  
این پارک خارق العاده که در شمال بانکوک قرار گرفته است در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از ویژگی های منحصر به فرد این پارک می توان به آبشارهای خروشان، دره های حاصل خیز، کوهستان سرسبز و تنوع زیست محیطی آن اشاره نمود.

جزایر فی فی
اگر به دنبل محلی برای آرامش و استراحت هستید حتما به جزایر فی فی سفر کنید. این جزیره ی گرمسیری از اصلی ترین جاذبه های تایلند می باشد. از بهترین تفریحات در این جزیره استفاده از تورهای قایق سواری و کایاک سواری می باشد.

معبد وات ساکت “Wat Saket”
این معبد در بانکوک و بر روی تپه قرار دارد. شما می بایست 300 پله را بالا بروید تا به معبد ساکت و کوه طلایی برسید. نگران نباشید بالا رفتن از این پله ها کار دشواری نیست.
 


جشنواره گل چیانگ مای
سالانه در اوایل ماه فوریه در شهر چیانگ مای جشنواره گل برگزار می شود. ماشین های تزئین شده با گلهای زیبا و رنگارنگ در شهر رژه می روند و آن را به نمایشگاهی سیار تبیل می نمایند.
 
غذا
یکی از جاذبه های خیابانی تایلند تماشای منظره ی آشپزی در شهرهای بزرگ آن می باشد.
در تایلند نگران هزینه ی غذا نباشید، بهترین غذاهای تایلندی را با بهترین قیمت می توانید از غرفه های غذافروشی کنار خیابان تهیه کنید.
 
حمل و نقل
مانند غذا شما در تایلند می توانید از حمل و نقل ارزان نیز بهره مند شوید. مانند مردم بومی از اتوبوس های محلی استفاده نمایید و هزینه های خود را به حداقل برسانید. استفاده از قطار های روزانه نیز برای شما صرفه ی مالی دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ترکیه و همچنین تور مشهد به سایت سفر باتو مراجعه کنید.
در هنگام خرید در بازارهای بانکوک به نکات زیر توجه نمائید
یکی از نکات مثبت خرید در تایلند این است که تعویض و تعمیر محصولات خریداری شده رایگان می باشد. اما نکته ی مهم این است که با وجود اینکه شما می توانید اجناس بسیار خوبی برای خرید بیابید اما به همان نسبت نیز اجناس تقلبی وجود دارد که ممکن است نتوانید آنها را تشخیص دهید و با وجود اینکه کاغذ خرید هم دارید به ندرت فروشندگان جنس فروخته شده را پس می گیرند.
 
 


کد مطلب: 53171

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53171/دانستنی-های-سفر-تایلند

ايتنا
  https://www.itna.ir