کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایند مجلس شورای اسلامی:

تلگرام طلایی از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می‌کند

29 خرداد 1397 ساعت 13:51

ایتنا - سبحانی‌فر ابراز امیدواری کرد منتقدان و مخالفان تلگرام طلایی این بار عزم خود را جزم فیلتر تلگرام طلایی نکنند.




رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس علت استقبال بالای کاربران ایرانی از تلگرام طلایی را استفاده از پلتفرم و سرورهای اصلی تلگرام اعلام کرد.
رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: تلگرام طلایی با دانش ایرانی از پلتفرم و سرورهای اصلی و فرعی تلگرام بهره می‌برد و حدود 25 میلیون کاربر ایرانی دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس طراح و مجری تلگرام طلایی را پردیس دانشگاه تهران اعلام کرد و افزود: تلگرام طلایی با فونت فارسی در داخل کشور و بر روی سرورهای ایرانی قرار دارد. سرورهای تلگرام طلایی در خارج از کشور نیز همان سرورهای اصلی تلگرام است؛ بنابراین سرورهای خارج از کشور تلگرام طلایی در  کشورهایی است که سرورهای اصلی تلگرام قرار دارد.

وی متذکر شد: اینکه پردیس دانشگاه تهران چگونه موفق به جلب رضایت تلگرام برای انجام این کار شده باعث تامل است.
رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس در واکنش به انتقاد مخالفان تلگرام طلایی به شوخی، گفت: صیغه تلگرام طلایی صیغه مبالغه است.
سبحانی‌فر ابراز امیدواری کرد منتقدان و مخالفان تلگرام طلایی این بار عزم خود را جزم فیلتر تلگرام طلایی نکنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به طرح برخی شایعات مبنی بر طرح درخواست رفع فیلتر توییتر، گفت: این خبر صحت ندارد. جدیدا درخواستی در کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس برای رفع فیلتر توییتر مطرح نشده است؛ البته دادستان کل کشور هم بر صدور رای دادگاه برای فیلتر توییتر تاکید داشته است.


کد مطلب: 53157

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53157/تلگرام-طلایی-سرورهای-اصلی-استفاده-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir