۱
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

گوگل ابزار اپ میکر را در اختیار کاربران جی‌سوئیت قرار می‌دهد

ایتنا- گوگل اعلام کرد که می‌خواهد ابزار اپ میکر خود را در اختیار تمامی کاربران جی‌سوئیت قرار دهد. این ابزار مخصوص ایجاد اپلیکیشن‌های کسب وکار است.
گوگل ابزار اپ میکر را در اختیار کاربران جی‌سوئیت قرار می‌دهد
"اپ میکر" یکی از ابزارهای مجموعه جی‌سوئیت گوگل است که تمرکز اصلی این ابزار روی طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های سفارشی بدون برنامه‌نویسی سنگین و نیازهای زیرساختی است.
این برنامه به گونه‌ای است که نیاز به هرگونه کدنویسی برای ساخت اپ را از میان برداشته است و بیشتر بخش‌های سورس‌کد با "درگ اند دراپ" تکمیل می‌شوند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز و به نقل از اینکوایرر، یکی از نکات مثبت این سرویس، عدم نیاز به داشتن زیرساخت جداگانه برای ساختن اپلیکیشن است به طوری که از زیرساختی که توسط برنامه‌های جی‌سوئیت فراهم می‌شود، می‌توانید استفاده نمایید.
به علاوه اینکه امکان مانیتور کردن اپلیکیشن توسط سرویس Analytics گوگل نیز فراهم شده است (گرچه استفاده از این سرویس به دانش کدنویسی بالایی نیاز ندارد ولی نکته قابل‌ توجه این است که گوگل شخصی‌سازی بیشتر را با زبان‌های مختلف امکان‌پذیر کرده است.)
 
گوگل اعلام کرد: «در حال حاضر، ما به دنبال ساختن اپ میکر هستیم و می‌خواهیم که آن را به صورت عمومی در اختیار همه قرار دهیم تا بتوانیم از این طریق به کارکرد بهتر تیم‌های شما کمک کنیم. محیط اپ میکر، یک محیط با قابلیت کدنویسی ساده است و به همین خاطر می‌تواند ساخت اپلیکیشن‌ها را برای شما آسان کند و روند پیشرفت فرآیندها را بهبود بخشد.»
 
محیط "WYSIWYG" به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به کاربران این اطمینان را بدهد که کسب و کارها می‌توانند تمام مواردی که نیاز دارند را با حداقل هزینه و همچنین کمترین دانش کدنویسی، بسازند.  همان طور که گفتیم، این سرویس، در نوع خود اولین سرویس نیست و رقابتی تنگاتنگ با سرویس‌های متعددی همانند App Cloud، PowerApps Mendix، Appian، OutSystems و غیره دارد.
 
با اطمینان می توان گفت که سرویس مورد بحث، رقیب قدری برای تمام سرویس‌های مشابه محسوب می‌شود ولی در حال حاضر اپ میکر گوگل فقط برای اعضای اولیه سری برنامه‌های جی‌سوئیت قابل دسترسی است.
 
کد مطلب: 53135
برچسب ها: گوگل جی سوئیت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام