۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
با هدف بهبود خدمات ابری

افتتاح پایگاه‌های جدید IBM در نقاط مختلف جهان

ایتنا – اصولاً خدمات ابری بازار رو به رشدی دارد و تقاضای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استفاده از این نوع سرویس‌ها، از روند صعودی برخوردار است.
افتتاح پایگاه‌های جدید IBM در نقاط مختلف جهان
شرکت آی‌بی‌ام (IBM) قصد دارد با افتتاح 18 مرکز داده جدید، خدمات ابری خود را بیش از گذشته در اختیار مشتریان قرار دهد. 
مشتریان آی‌بی‌ام می‌توانند امیدوار باشند که با راه‌اندازی این دیتاسنترهای جدید، از مزایایی همچون افزایش سرعت دسترسی به خدمات ابری، ارتقاء عملکرد شبکه، افزایش سرعت دانلود و آپلود داده‌ها و کاهش خطاهای شبکه‌ای بهره‌مند گردند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت ITNews، قرار است در هر یک از شهرهای دالاس، واشنگتن دی‌سی، لندن، فرانکفورت، سیدنی و ژاپن، سه پایگاه داده افتتاح شود که در مجموع 18 دیتا سنتر به مراکز فعلی آی‌بی‌ام افزوده می‌گردد.
در حال حاضر سرعت تبادل داده بین دیتا سنترها و شبکه PoPs در شبکه جهانی آی‌بی‌ام بیش از 2600 گیگابیت بر ثانیه است.
 
بنا بر ادعای آی‌بی‌ام، 95 درصد شرکت‌هایی که در لیست فورچون 500 قرار دارند، از خدمات داده‌ای این کمپانی استفاده می‌کنند و برخی شرکت‌های بزرگ نیز به خیل مشتریان سرویس‎‌های ابری آن پیوسته‌اند که از آن میان، کمپانی‌های معظمی همچون امریکن ایرلاینز، بوش اند لومب، وستپک و اکسان‌موبیل قابل ذکر است.
 



اصولاً خدمات ابری بازار رو به رشدی دارد و تقاضای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استفاده از این نوع سرویس‌ها، از روند صعودی برخوردار است.
 
بنا به برآوردهای موسسه معتبر گارتنر، در سال 2018 ارزش بازار خدمات ابر عمومی با 21.4 درصد رشد نسبت به سال پیش از آن، به 186.4 میلیارد دلار بالغ خواهد شد که این رقم در سال 2017 اندکی بیش از 153 میلیارد دلار بوده است.
 
بر همین اساس، کسب‌ و کار ابری آی‌بی‌ام نیز از رونق خوبی برخوردار است و درآمد آن از این حوزه، در سال گذشته بالغ بر 17.7 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن، رشد 22 درصدی را نشان می‌دهد.
 
تحلیلگران انتظار دارند مجموع فروش ابری آی‌بی‌ام برای سال جاری با افزایشی خیره‌کننده، به 81 میلیارد دلار برسد.
 
کد مطلب: 53112
برچسب ها: IBM مرکز داده
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا ای کاش یک دفتر در تهران داشت این ای بی ام.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام