۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴

تغییرات در توئیتر اپ با هدف نمایش ویژه خبرهای فوری و رویدادهای بزرگ

«ما می خواهیم توئیتر پرنده ای کوچک بر روی شانه شما باشد که به شما آنچه به دانستنش نیاز دارید را در زمانی که به دانستنش نیاز دارید خبر دهد».
تغییرات در توئیتر اپ با هدف نمایش ویژه خبرهای فوری و رویدادهای بزرگ
 
توئیتر اعلام کرد سرویس خود را تغییر می‌دهد تا فضای بیشتری در اختیار رویدادهای عمده‌ای همچون جام جهانی، زلزله‌ها، مراسم مهم، و انتخابات‌ها باشد، با این هدف که یافتن توئیت‌های جالب را برای افراد آسان‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از رویترز، توئیتر تلاش نموده تا با تاکید ویژه بر رویدادهای زنده و خبرهای فوری خود را برای کاربران و تبلیغ دهندگان جذاب‌تر جلوه دهد، برخلاف شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک که به اخبار اولویت کمتری نسبت به پست‌های مربوط به خانواده یا دوستان داده‌اند.
 
شرکت توئیتر، که در سان فرانسیسکو مستقر است، اعلام کرده که اعلان مربوطه در بخش مشخصی از صفحه جست‌وجوی توئیتر به نمایش در خواهد آمد. کیت کولمن، نایب رییس امور محصولات توئیتر گفت که این اعلان‌ها در بالای تایم‌لاین توئیتر نمایش داده خواهند شد، یعنی در قلب این سرویس و اولین چیزی که کاربران وقتی توئیتر را در گوشیشان باز می‌ کنند مشاهده می‌کنند.
 
کولمن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «ما می‌خواهیم توئیتر پرنده‌ای کوچک بر روی شانه شما باشد که به شما آنچه به دانستنش نیاز دارید را در زمانی که به دانستنش نیاز دارید خبر دهد.»
 
کاربران با ضربه زدن روی پرامپت‌ها به گزیده توئیت‌ها، تصاویر و ویدئوها درباره یک موضوع خواهند رسید، که از طریق استفاده ترکیبی از الگوریتم‌های کامپیوتری و «مراقبت‌های» انسانی محقق شده است.
 
تویتر

کولمن گفت که تویئتر قابلیت مشابهی به نام Moments را در سال 2015 ارائه نمود که تغییرات اخیر مبتنی بر آن قابلیت هستند.
با تغییرات اخیر سهام توئیتر به رکورد 44.33 دلار رسید که در سه سال اخیر بی سابقه است. توئیتر با Fox Sports برای نمایش دادن هایلایت‌های جام جهانی از جمله هر گلی که در این تورنمنت به ثمر برسد به توافق رسیده است.
 
نوع رویکرد در قبال رویدادهای بزرگ و خبرهای ویژه، به خاطر امکان گسترش آسان اخبار کذب و اطلاعات غلط، برای شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر، فیس‌بوک و یوتیوب توام با پیچیدگی‌ها و دغدغه‌هایی بوده است.
 
جونا گیری، مدیر مراقبت‌های توئیتر گفت که تیم درون سازمانی مراقبت‌های توئیتر به اجتناب از بروز چنین مشکلاتی در بخش Moments خود کمک می‌کند.
 
گیری از ارائه توضیح درباره تعداد اعضای تیم مراقبتی توئیتر خودداری کرد، ولی گفت که این تیم به پنج زبان در هشت دفتر توئیتر در نقاط مختلف جهان کار می‌کنند.
 
کد مطلب: 53111
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام