کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقش استفاده از تکنولوژی در سازمان در جذب استعدادهای برتر به شرکت‌ها

23 خرداد 1397 ساعت 16:59

ایتنا - احتمال نگاه مثبت کارکنان به شرکتهایی که به استقبال تکنولوژی می روند بیشتر است.


 
بر طبق مطالعه‌ای که توسط Aruba، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هیولت پاکارد انجام شد، شصت و چهار درصد از کارکنان بر این باورند که سازمانشان در معرض ریسک عقب افتادن قرار خواهد داشت، اگر به طور کامل به استفاده از تکنولوژی‌های جدید رو نیاورند. کارفرمایان به دنبال تحقق محل کاری هستند که دیجیتالی شده باشد، از سیستم‌های تهویه مطبوع گرفته تا سایر موارد.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از سیودایو، اکثریت قابل توجه‌تری (71%) بر این باورند که محیط کار در آینده باید کاملا اتوماسیون شده باشد، و 72% معتقدند که محیط کار باید محیطی تعاملی بوده و به طور اتوماتیک خودش را آپدیت کند.
 
همچنین 61% از کارکنان منتظر ایفای نقشی قوی‌تر در ساعات اداری توسط VR و AR هستند. احتمال نگاه مثبت کارکنان به شرکت‌هایی که به استقبال تکنولوژی می‌روند بیشتر است. از میان کارکنانی شرکت کننده در این مطالعه که احساس می‌کردند کارفرمایانشان در حال ایجاد محل‌های کار دیجیتالی هستند، 73% به تمجید از فرهنگ شرکتشان در قبال کارکنان پرداختند.
 


برخورداری یک شرکت از فرهنگی آینده‌نگر امتیازی مثبت از نظر کارکنان بالفعل و بالقوه محسوب می‌­شود. بهترین و توانمندترین کارجویان به دنبال کار برای شرکت‌هایی می‌گردند که به استقبال استفاده از تکنولوژی پیشرفته و جدید می‌روند.
 
با تداوم روند تکامل محیط کار، محتمل خواهد بود که تکنولوژی‌هایی که کیفیت ماموریت‌های دیجیتالی را ارتقاء می‌بخشند موجب ارتقاء جایگاه شرکت‌ها شوند. چالش پیش رو می‌تواند رعایت مرزی ظریف بین یک محیط نه چندان راحت برای کارکنان و یک محیط استفاده کننده از امکانات دیجیتالی باشد.
شخصی‌سازی، حتی در یک محیط بسیار دیجیتالی، عموما اولویت انتخابی هم داوطلبان استخدام و هم کارکنان فعلی باشد.

حفظ یک برند قوی کارفرمایی به شکلی فزاینده دربرگیرنده اتکا بر تکنولوژی برای جذب استعدادها می‌شود.
از دیدگاه خیلی‌ها، فردی‌سازی و برندینگ تجربه استخدامی نه تنها نمود برجسته‌ای از تعهد شرکت به استفاده از تکنولوژی برای کارکنان است بلکه موجب ارتقاء کلی کسب و کارها در کلیت فضای بازار خواهد شد.
 


کد مطلب: 53094

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/53094/نقش-استفاده-تکنولوژی-سازمان-جذب-استعدادهای-برتر-شرکت-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir