کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادی از خاطرات خوش گذشته

یاهو از پیام‌رسان جدید خود رونمایی کرد

26 ارديبهشت 1397 ساعت 17:50

ایتنا – یاهو قصد دارد شانس خود را در دنیای پیام‌رسان‌ها امتحان کند.


 
احتمالاً همه روزهایی را به یاد دارید که شرکت یاهو برای خودش برو بیایی داشت و همه تعریف ما از اینترنت همین "یاهو" بود.
در آن زمان، اولین انتخاب کاربران برای استفاده از سرویس‎‌های ایمیل، چت و موتور جست‌وجو به «یاهو» خلاصه می‌شد، اما امروز کاملاً خسته و ناتوان شده و میدان را به رقبای خود باخته است.
 
با این حال، به تازگی خبری منتشر شده که ما را برای چند لحظه به دوران باشکوه یاهو بازگرداند: این شرکت، پیام‌رسان جدیدی عرضه کرده است که Squirrel (به معنای سنجاب) نام داد.
 
البته امروزه پیام‌رسان‌های زیادی در وب وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تلگرام، واتساپ، مسنجر فیسبوک، سیگنال، جی‌دیتا چت، سیراس (Ceerus) و پرایویت (Pryvate) اشاره نمود.
بنابراین یک تازه وارد، صرفاً با نوآوری و تلاش بسیار شاید بتواند سهمی از این بازار برای خود بدست آورد.
 
گفته شده Squirrel یک پیام‌رسان ساده و معمولی است، اما مهم‌ترین شاخصه آن، امکان مرتب‌سازی چت‌هاست؛بدین صورت که کاربران این اپلیکیشن می‌توانند چت‌های خود را دسته‌بندی نموده و آنها را در حالت سکوت قرار دهند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از Android Police، امکان به اشتراک‌گذاری فایل، امکان ساخت چت‌روم‌های مخفی برای چت خصوصی و نیز قابلیت جست‌وجوی هر نوع محتوایی در گروه‌ها، از دیگر قابلیت‌های این اپ است که البته اینها امکانات ویژه‌ای نیستند و دیگر پیام‌رسان‌ها نیز کمابیش از آنها برخوردارند.
 



گفته می‌شود این پیام‌رسان در حال توسعه بوده و هنوز معلوم نیست که چه امکاناتی قرار است بدان افزوده شود.
با این حال، چنانچه دوست دارید نسخه 2018 یاهو مسنجر را به یاد خاطرات سال‌های پیش دانلود و ظاهر آن را محک بزنید، می‌توانید آن را از پلی استور و اپ استور دانلود کنید.
 
البته از یاد نبرید که در این اپ، مدیر گروه می‌بایست لینک عضویت در گروه را برای اعضا فرستاده و به عبارت دیگر، افراد نمی‌توانند بدون دعوت، عضو گروه‌های «سنجاب» شوند.
 
ضمناً این پیام‌رسان، سایت اختصاصی نیز دارد که زیرمجموعه یاهو است: squirrel.yahoo.com.
 


کد مطلب: 52859

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52859/یاهو-پیام-رسان-جدید-خود-رونمایی

ايتنا
  https://www.itna.ir