۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
در هفته بلاک چین:

خوشامدگویی لامبورگینی به دوستداران ارزهای مجازی

ایتنا - لامبورگینی‌ها در معرض دید عمومی ردیف شده بودند، و افراد در صف‌های طولانی ثبت نام به بحث درباره قیمت بیتکوین و آینده چشمگیر بلاک‌چین، تکنولوژی پشتوانه بیشتر ارزهای دیجیتالی، مشغول بودند.
خوشامدگویی لامبورگینی به دوستداران ارزهای مجازی
 
یک لامبورگینی حدود 23 بیت‌کوین قیمت دارد، که ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اگر در ماه دسامبر گذشته این ارز رمزنگاری شده را در اختیار داشتید، در آن صورت می توانستید یکی از این خودروهای لوکس 200 هزار دلاری را با تنها 10 بیتکوین بخرید!
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از رویترز، چنین بحثی در رویداد سه روزه Consensus در میدتون منهتن(نیویورک در آمریکا) با محوریت ارزهای رمزنگاری شده مطرح شد.
لامبورگینی‌ها جلوی درب ورودی در معرض دید عمومی ردیف شده بودند، و افراد داخل ساختمان ضمن انتظار در صف‌های طولانی ثبت نام به بحث درباره قیمت بیتکوین و آینده چشمگیر بلاک‌چین، تکنولوژی پشتوانه بیشتر ارزهای دیجیتالی، مشغول بودند.
 
یکی از شرکت کنندگان در رویداد Consensus آن را «گلاستونبوری ارزهای رمزنگاری شده» می‌داند؛ گلاستونبوری یک فستیوال موسیقی بزرگ است که در بریتانیا برگزار می‌شود.
 
در این رویداد برخی چهره‌های مشهور از جمله یکی از رَپِرهای معروف و همچنین یکی از مسئولان ارشد توئیتر که از طرفداران بیت‌کوین بودند حضور داشتند.
 
CoinDesk، سازمان‌دهنده این رویداد تخمین زده است که 7700 شرکت کننده آن چیزی بین 1300 تا 3000 دلار به ازای هر بلیت پرداختند، که نسبت به سال گذشته که 2700 کارآفرین، سرمایه‌گذار و علاقه‌مند در Consensus حضور به هم رساندند رشدی چشمگیر را نشان می‌دهد.
 


فردریک پرندکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Bob’s Repair لاس وگاس در این رویداد به رویترز گفت: «اینجا غلغله است؛ خارق‌العاده است.»
استارتاپ او، که وب‌سایتی مبتنی بر بلاکچین را ساخته که امکان یافتن کارگر نیمه ماهر را برای کاربران فراهم می آورد، با انتشار ارز رمزنگاری شده خاص خودش پول جمع کرده است.
 
پرندکی، مثل خیلی‌های دیگر در این رویداد، درباره آینده ارزهای مجازی، که اساسا کدهایی هستند که از هیچگونه پشتیبانی دولتی یا دارایی‌های ملموسی برخوردار نیستند، خوشبینی خاصی داشت.  
وی گفت: «این تازه اول یک تحول عظیم است.»
 
گفتنی است این رویداد پس از یک سال پرتلاطم برای ارزهای رمزنگاری شده برگزار شد.
 
به گزارش ایتنا بهای بیت کوین در ماه دسامبر به حدود 20 هزار دلار رسید، که بیش از 10 برابر ارزشش در تنها پنج ماه قبل‌تر بود. از آن زمان اوج، ارزش آن اُفت داشته و به حدود 8700 دلار رسیده است.
 
با این حال، استارتاپ‌ها در محیط وب با انتشار انواع جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده میلیون‌ها دلار از افراد کمتر آشنا به این مبحث جمع‌آوری کرده‌اند؛ آنها این کار را با شواهد معدود موجود درباره آینده متحول شدن صنایع از طریق بلاکچین انجام داده‌اند.
از نگاه بعضی از شرکت کنندگان در این رویداد، چنین تجمع و هیجانی یادآور دوران پیش از بحران مالی وال استریت بود.
 
مدیر یک شرکت که به شرکت‌های صنعتی در زمینه دعاوی حقوقی مشاوره می‌دهد می‌گوید: «وقتی من کار در حوزه صندوق‌های پوشش ریسک را شروع کردم هنوز بسیار تخصصی بود، ولی در سال 2005 با رشد انفجاری مواجه شد. این [استقبال فوق‌العاده از ارزهای مجازی] به نوعی من را به یاد آن دوره می اندازد که افراد، پول‌های هنگفتی سرمایه‌گذاری می کردند. ولی آن دوره در سال 2008 به پایان رسید.»
 
کد مطلب: 52857
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام