۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳

برنامه erp و تاثیر آن در یکپارچگی بخش انسانی و مالی سازمانها

ایتنا - سازمانها با برنامه erp برای حفظ قدرت رقابتی خود در کوتاه ترین زمان و با بیشترین کیفیت، خدمات رسانی خود را در واحدهای مالی و انسانی با پیاده سازی erp سازماندهی کنند. امروزه سازمانها برای ارائه خدمات خود در یک فضای رقابتی قرار گرفته اند. بنابراین به دنبال راهکارهای جدیدی می گردند تا با استفاده از فرآیندهای مختلف اطلاعاتی بتوانند منابع مالی و انسانی سازمانی خود را بطور یکپارچه هدایت و مدیریت کنند.
برنامه erp و تاثیر آن در یکپارچگی بخش انسانی و مالی سازمانها
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید و پشتیبانی برنامه erp آرین سیستم، اگر سازمانی ضرورت برنامه ریزی را احساس کند، پس مطمئناً به وجود نرم افزار erp برای کمک به برنامه ریزی منابع مالی و انسانی سازمان با توجه به مفروضات و محدودیت­های سازمان نیاز دارد. در بررسی کسب و کارها استفاده از برنامه erp نقش چشمگیرتری نسبت به گذشته در جهت افزایش بهره وری و بهبود برنامه ریزی تامین مالی، پاسخگویی به مشتریان، در دسترس بودن اطلاعات و افزایش کیفیت تصمیم گیری ایفا می کند.


سه کارکرد عمده برنامه erp در سازمان
در صورت پیاده سازی مطلوب و به کارگیری صحیح برنامه erp، داده­های موجود در یک سازمان از اطلاعات بخش مالی در نرم افزار حسابداری گرفته تا اطلاعات بخش منابع انسانی در نرم افزار اتوماسیون اداری همگی به صورت یکپارچه در زمان مناسب و به شکل مطلوب در اختیار کاربران در جهت کسب مزیت رقابتی و بهبود عملکرد تجاری قرار می گیرد. برای درک بیشتر 3 کارکرد برنامه erp را معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم.
 
برنامه erp و تاثیر آن در یکپارچگی بخش انسانی و مالی سازمانها - <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

مدیریت سازمان و منابع انسانی
منابع انسانی در سازمان­هایی که به دنبال راه حل استفاده بهتر از دارایی­ها هستند با داشتن فرآیندهای انعطاف پذیر و مدرن، در واقع تاثیر زیادی بر رشد شرکت دارد. فرآیند مدیریت کارکنان به واسطه کار با برنامه erp موجب ساختار سازمانی استاندارد و در نهایت تسهیل وظایف برنامه ریزی توسعه کارکنان می شود.
 
برنامه ریزی تولید
سازمان­ها نیاز دارند برای افزایش بهره وری فرآیند­های کاری از شیوه ای استفاده کنند که ضمن کاهش دوره برنامه ریزی، اطلاعات تولید به روز و سریع را ارائه کنند. برنامه erp کلیه تبادلات مربوط به برنامه ریزی و تولید را تنظیم و بهینه می کند. برنامه erp از طریق برنامه ریزی دقیق و یکپارچه با مدیریت اطلاعات مالی و انسانی سطح عملکرد را در نرم افزار برنامه ریزی تولید افزایش می دهد.
 
برنامه ریزی و کنترل کسب و کار
یکی دیگر از کارکردهای سیستم erp دسته بندی و ارائه راه حل­هایی است که در برگیرنده کارکردهای هزینه، تحلیل سودآوری و مدیریت سود برای فعالیت­های وابسته به محصول و بازار می باشد. این اطلاعات در واحدهایی همچون فروش و پخش مویرگی که برای ثبت و تحلیل اطلاعات خود از نرم افزار­هایی همچون نرم افزار پخش مویرگی استفاده می کنند موجب بهبود حسابداری هزینه شده، و می توان گامی در جهت یکپارچه سازی بیشتر بردارند.
این مقاله توسط واحد حوزه منابع انسانی و تولید برنامه erp آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قابلیت های نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان پشتیبانی و فروش سیستم erp آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 52819
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام