۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶

ناتوانی FBI در مقابل پهپادهای گروه تبهکاری گروگان‌گیر

ایتنا - این گروه تبهکاری همچنین از پهپادها برای جاسوسی در ماموریت‌های مرتبط با اجرای قانون استفاده می‌کند و سپس فیلم‌های تهیه شده از آنها را در سایت اینترنتی یوتیوب پخش می‌کنند.
ناتوانی FBI در مقابل پهپادهای گروه تبهکاری گروگان‌گیر
در کنفرانس امنیتی اخیر آمریکا اعلام شد گروهی از تبهکاران ناوگان پهپادهای خود را مورد استفاده قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانند محاصره‌های صورت گرفته توسط ماموران FBI را بهم بریزند و افرادی که مردم را گروگان گرفته‌اند را آسان‌تر فراری دهند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از آی‌تی‌پی، این مجرمان هواپیماهای بدون سرنشین خود را با سرعت بالا در مسافت‌های کوتاه به حرکت درمی‌آورند تا زاویه دید ماموران پلیس را مختل کنند و با پرت کردن حواس آنها شرایط لازم را برای گروگان‌گیران آسان‌تر کنند.

این گروه تبهکاری همچنین از پهپادها برای جاسوسی در ماموریت‌های مرتبط با اجرای قانون استفاده می‌کند و سپس فیلم‌های تهیه شده از آنها را در سایت اینترنتی یوتیوب پخش می‌کنند.

اعضای گروه تبهکاری مستقر در ساختمان‌ها از این طریق می‌توانند فیلم‌هایی که به صورت زنده از محل پخش می‌شود را روی گوشی هوشمند خود ببینند و از این طریق آسان‌تر برنامه‌ریزی کنند.

مقامات پلیس فدرال آمریکا (FBI) در جریان برگزاری کنفرانس امنیت پهپادها که در کشور آمریکا برگزار شده بود این خبر را منتشر کردند.

«جوزف مازِل» مدیر واحد حقوقی فناوری‌های عملیاتی FBI در این کنفرانس اعلام کرد که اتفاق مذکور در یکی از شهرهای بزرگ آمریکا صورت گرفت و ماموران پلیس FBI نتوانستند در مقابل پروز این پهپادهای پرسرعت اقدامات لازم را انجام دهند.
 
کد مطلب: 52757
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام