کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه آنچه که باید در مورد «گلکسی اس10» و گوشی منعطف سامسونگ بدانید

سايت خبری ايتنا , 18 ارديبهشت 1397 ساعت 9:58

اینا - دو گوشی هوشمند «گلکسی اس10» و «گلکسی اس10 پلاس» به ترتیب نمایشگرهای 5.8 و 6.3 اینچی را در خود جا داده‌اند.


از هم اکنون شایعات فراوانی در مورد پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است و منابع آگاه می‌گویند ژانویه 2019 گوشی هوشمند «گلکسی اس10» روانه بازار می‌شود، و  یک ماه پس از آن در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2019، پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ از نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود رونمایی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از خبرگزاری کره‌ای بِل، گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع متعدد حاکی از آن است که ژانویه آینده همزمان با برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2019) از «گلکسی اس10» رونمایی می‌شود.

سامسونگ برای عرضه این محصول روال همیشگی خود را کنار می‌گذارد تا در ماه فوریه در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه در شهر بارسلونا، خانواده جدید گوشی‌های انعطاف‌پذیر «گلکسی ایکس» را معرفی کند.

گوشی‌های گلکسی ایکس سامسونگ
مطابق گزارش ایتنا خانواده گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ که با نام «گلکسی ایکس» شناخته می‌شود، بدنه منطعف و تاشدنی را در خود جا داده است و به گفته منابع آگاه، برای نخستین عضو این خانواده سه پنل ال‌ای‌دی 3.5 اینچی در نظر گرفته شده است.
بخش روی این دستگاه دو پنل 3.5 اینچی مجزا دارد که در کنار هم یک نمایشگر یکپارچه 7 اینچی را شکل می‌دهد و نمایشگر سوم 3.5 اینچی نیز در قسمت پشت بدنه تعبیه شده است.

علاوه بر این، شرکت سامسونگ به صورت همزمان روی پروژه دیگری با نام «بیاند» کار می‌کند که طی آن گوشی هوشمند «گلکسی اس10» توسعه می‌یابد و این محصول نخستین گوشی سامسونگ است که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر لمسی آن جاسازی می‌شود.

این محصول به مناسبت دهمین سالگرد تولد خانواده پرچمداران «گلکسی اس» سامسونگ ارائه می‌شود و سامسونگ با کد ویژه‌ای که برای توسعه آن در نظر گرفته است قصد دارد فراتر از تصورات کاربران محصول جدید خود را ارائه دهد.

دو گوشی هوشمند «گلکسی اس10» و «گلکسی اس10 پلاس» به ترتیب نمایشگرهای 5.8 و 6.3 اینچی را در خود جا داده‌اند که نسبت به مدل‌های قبلی خود 0.03 اینچ و 0.08 اینچ بزرگ‌تر هستند.
 


کد مطلب: 52755

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52755/همه-آنچه-باید-مورد-گلکسی-اس10-گوشی-منعطف-سامسونگ-بدانید

ايتنا
  https://www.itna.ir